- Jasje8916 september 2015 om 09:28
Ik ben sinds feb dit jaar gestopt met anticonceptie en nu heb ik sinds die tijd een onregelmatige menstruatie. Mijn laatste menstruatie was 41 dagen geleden. En omdat mijn man en ik een kinderwens hebben ben ik dus zag en toe aan het testen omdat ik (voor mijn gevoel) toch best wel wat symptomen van een zwangerschap heb (duizelig misselijk hoofdpijn heel erg moe koud verhoogde libido soms veel zin in eten, soms juist niet spierpijngevoel in onderbuik en in mn rug ik ben soms zonder reden chagrijnig pijn bij plasaen hartkloppingen en natuurlijk het uitblijven van de menstruatie) wat ik niet heb is buikpijn, bloedverlies of verandering aan mn borsten) zou dit zwangerschapssymtomen kunnen zijn?
2 reactiesReagerenJasje8916 september 2015 om 09:32Oja. Wat ik er nog vergeten ben er bij te zetten is: ik heb getest met zwangerschap hormoon gevoelige dipsticks en met de cassette test van de kruitvat. Maar beide negatief
ReagerenJohn (moderator)
16 september 2015 om 11:13Het stoppen met de pil kan wel voor wat problemen zorgen. Het kan maanden tot wel een jaar duren voordat de cycli weer “normaal” zijn.
Je zou naar de huisarts kunnen gaan en een bloedtest kunnen laten doen. Dan weet je in ieder geval zeker of wel of niet zwanger bent.
Reageren