Home / Zwangerschap / 7 weken zwanger en buikpijn….
Hallo!
Sinds maandag weten we met zekerheid dat wij zwanger zijn, volgens de arts had ik 77000 HCG waarden in mijn bloed wat wijst volgens hem op een zwangerschap van 7-9 weken.
Ik heb geregeld last van stekende en zeurende pijn in en rond mijn rechter lies. Ik maak me er namelijk wel erge zorgen over, ik heb daar nog nooit iemand over horen klagen tijdens een zwangerschap. Het is namelijk onze eerste zwangerschap en we zijn beiden bang dat het mis zou gaan.
Wat zou die stekende pijn in de lies kunnen zijn?
Alvast bedankt voor een antwoord.
Je buik begint langzaam te groeien. Je buikbanden en het liesband worden hierdoor iets opgerekt. Niet zo vreemd dus.
Maar in alle gevallen geld: Heb je vragen, twijfels of klachten neem dan altijd even contact met de verloskundige of je huisarts.
Heb eens zitten nadenken en rekenen.
Op 8 november was de eerste dag van mijn laatste menstruatie. De dokter zegt dat mijn HCG waarde 77000 is en dat het wijst op 7-9 weken zwangerschap.
Als ik uitreken naar 7 weken terug dan kom ik op het weekend van 8 november uit, maar dat kan toch niet? Zwanger zijn of worden tijdens je maandstonden.
Als ik begin te surfen op het net dan kom ik verschillende dingen tegen zoals een schijnzwangerschap....
Zoals eerder al vermeld in mijn berichten is het mijn eerste zwangerschap en heb ik enorm veel schrik dat er iets verkeerd zou gaan. Maandag heb ik een afspraak met de gyneacoloog, kan misschien wat vroeg klinken maar aangezien ik zelf afkomstig ben van een tweeling, heb ik daar ook kans op.
Ik hoop dat je me wat kan geruststellen... Maandag lijkt nog zo ver weg...
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!