seks maar comdoom brak

Help, mij vriend en ik hadden seks maar condoom ging stuk. Hij is niet klaargekomen wamt we kwamen er optijd achter. 19 dagen geleden was mijn eerste dag ik ongesteld werd. Ik haal morgen de morning after pil moet die ook echt sochtends genomen worden? Ik ben zeer gestresst!! Ik neem hem dan na 60 uur in als ik die ochtend daarop neem.

Please help mij...

Reageren

Je moet ze in ieder geval zo snel mogelijk nemen! Ze moet binnen 72 uur genomen worden. Hoe langer je wacht hoe minder betrouwbaar de MAP wordt. Je had dat eigenlijk vandaag moeten doen.

Reageren

Maar dat is al te laat... moet het altijd sochtends? Hoe denkt u overde situstie. Mij vriend komt echt niet snel klaar.. pas 1 keer bij mij en we hebben 5 maamden

Reageren

Nee. dat hoeft niet altijd 's ochtends.
    Maar wel zo snel mogelijk en binnen 72 uur in ieder geval. Liefst eerder.

Over jullie situatie kan ik weinig zeggen. Ik ga er vanuit de kans heel erg klein is. Maar helaas niet onmogelijk.

Reageren

Okee, morgen uit school dat is rond 17.00 en dan ben ik bij 48 uur verder. Iets minder 45 uur denk ik.
    dankuwel, heb weer wat meer rust, mijn cyclus is ong 26 dagen. Klopt het dat je na 14dagen na je eerste menstruatiedag meestvruchtbaar bent

Reageren

Bij een cyclus van 26 dagen, is de eisprong tussen de 10de en 15de dag van de cyclus. Dat is niet precies op de dag te zeggen.

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: seks maar comdoom brak

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe