Home / Zwangerschap / Bloedverlies tijdens de pil
Hallo,
Ik heb een nieuwsgierige vraag. Ik slik nou al zo´n 2 jaar de pil, waarvan 3 kwart jaar echt goed (dus zonder gesjoemel).
Nou ben ik halverwege mijn pil strip en word ik in 1 keer ongesteld, en niet en klein beetje maar gewoon goed zegmaar. Ik had al een tijdje door dat mijn maag aardig tekeer ging, veel gebrom en nu ik bloed verlies voelt het ook gewoon aan als ongesteldheid. Ik heb nou zo'n half jaar een vriend en in 1ste instantie hadden we afgesproken dat tijdens het vrijen we hem er op tijd uitdeden voordat de klokken gingen luiden. Echter deze maand heb ik toegegeven dat ik hem wel in mij klaar wil laten komen.
Ik heb netjes de pil geslikt, ben hem niet een keer vergeten, en nu in 1x krijg ik dit over me heen.. Mogelijkheid tot zwanger zijn lijkt me niet mogelijk dan mag ik hopen? :O
Ik hoop dat iemand mij hiermee wil/kan helpen, want het zit me niet echt lekker.
Groetjes.
Ik had er overigens ook al met de dokter over gebeld. Die zei dat als ik de pil gewoon goed heb geslikt er in principe niks aan de hand hoeft te zijn. Dus ik hoefde ook niet te komen of iets, maar toch zit het me niet lekker
Het kan een tussentijdse bloeding zijn. Dat komt wel eens voor bij pilgebruik.
Je huisarts heeft gelijk.
Maar geld het ook wel als het echt 3 dagen lang is? En mijn maag gaat flink tekeer
Dat kan 3 dagen of zelf langer duren.
Stress en spanningen kunnen daar ook nog invloed op hebben. Daar kun je dan ook last van je maag van krijgen
Hmm ja dat klinkt inderdaad wel logisch, ben afgelopen weekend erg gestresst geweest.
Hoe kan ik het nou verwachten in mijn stopweek? Kan het zijn dat ik dan niet ongesteld word, omdat ik het nu al soort van ben geworden? Ik moet nog zo'n anderhalve week de pil slikken
Dat is moeilijk te zeggen, maar het zou heel goed kunnen dat je doorbraakbloeding uitblijft. Dus als dat zo is hoef je daar niet meteen van te schrikken.
Toch nog 1 vraagje of het echt zo is, want ik heb wel iedere maand een stopweek.. Ik slik niet door zegmaar, dus dan vind ik het raar om zoiets te krijgen
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!