slijmprop op 26 weken en 1dag

ik ben niet echt op mijn gemak ben zo en week trug op mijn buik gevallen en was wat bloed van de placenta in mijn bloed gevonden niet echt veel volgens dat ik me nog herinner was dat 0.1 nu blijkt dat ik al een paar dagen last heb van onder rug pijn harde buik en steken onder in mijn buik nu vandaag heb ik slijmverlies voor verder op in te gaan slijm doorzichtig en ook wel wit ik heb daar wat over op gezocht op forums wa blijkt dat ik daar leesde dat die vrouw ontsluiting had en 1 week er na bevalen is kan dat bij mij het geval zijn ben niet echt gerust ben dan nog maar 26 weken en 1 dag

Reageren

Ik adviseer je om in ieder geval naar de huisartsenpost te gaan of de verloskundige te bellen.

Reageren

morgen eerste werk is bellen

Reageren

Succes.

Laat morgen even weten hoe het gegaan is.

Reageren

zal ik zeker doen nu ook al steken in linker boven buik

Reageren

Kun je de verloskundige nu niet meer bereiken via een noodnummer?

Reageren

oh weet ik niet maar mijne man werkt tot 10uur en heb al een 2ling dus ga nog efkes afwachten tot dat mijne man thuis is en als ik zie dat het erger word bel ik direct steken heb ik nog al gehad hoor kan daar trouwens nu niet geraken ook geen vervoer ma het zijn zo en steken die niet blijven duren hoor is een steek en gedaan

Reageren

Blijf het wel goed in de gaten houden. Als het erger gaat worden meteen bellen. Je herkent de klachten niet als weeën?

Reageren

neen van de 2ling heb ik die niet gat door keizersnee

Reageren

maar ging toen ook 5 weken te vroeg bevalen en hebben ze stil gezet

Reageren

Komen de steken die je nu hebt in regelmatige afstanden van elkaar?
    Heb je ook last van je onderrug?

Reageren

de steken houden nu effe uit maar onderrug al een dag of 3

Reageren

Ik ben niet helemaal gerust over je klachten.

Kun je de pijn in je onderrug beschrijven? Is er een patroon in de klachten? daarmee bedoel ik worden de klachten erger of minder in bepaalde tijdsafstanden?

Kun je ook de steken iets beter omschrijven?

Reageren

steken blijven nu echt uit en onderrug is aan houdend

Reageren

Okay, blijf het in de gaten houden. Mocht er het komende uur nog wat veranderen dan hoor ik het wel.
    Ik zou je wel adviseren om als je man thuis is, even contact op te nemen met de verloskundige of de huisarts van wacht.
    Ben je nadat je gevallen bent wel nog gezien door een arts of verloskundige?

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: slijmprop op 26 weken en 1dag

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe