- Bell28 mei 2013 om 18:50
Hallo,
ik heb vandaag bruine afscheiding opgemerkt toen ik naar de wc ging. Ik vraag me af wat dit kan zijn. Ik zit nu aan de derde strip van de mycrogynon 20. Ik moet nog 5 pillen slikken voor mijn stopweek. Ik heb nog nooit doorgeslikt en 1 keer de pil vergeten in de tweede strip, maar voor 12 uur nog ingenomen.
Nu zit het zo: ik heb maandag 20 mei seks gehad voor het eerst zonder condoom met mijn vriend. We hebben beiden nog nooit seks gehad met iemand anders, dus ik ga niet uit van soa. Alleen na wat zoeken op internet wat deze afscheiding kan betekenen, zie ik dat er ook bruine afscheiding kan zijn na de innesteling (een week na gemeenschap).
Zou het kunnen zijn dat ik door mijn pil heen zwanger ben geworden? Of dat mijn pil te licht is en ik een doorbraakbloeding heb (alhoewel ik nog nooit heb doorgeslikt in de stopweek)Ik zit er nogal mee en maak me best zorgen. De gedachte dat ik misschien zwanger kan zijn maakt me op dit moment helemaal niet vrolijk…
Alvast bedankt!
Xx
3 reactiesReagerenMe28 mei 2013 om 19:01Dit lijkt erop dat het gewoon doorbraakbloedingen zijn (oud bloed)
Reageren
Komt best vaak voor met de pil.Lana28 mei 2013 om 19:32Doe een test!
ReagerenAnoniem21 oktober 2013 om 19:00Ik heb hetzelfde probleem. Ik slik de pil eigenlijk altijd door omdat ik veel last heb van mn menstruatie. Nu had ik dus drie weken geleden een doorbraakbloeding die best lang duurde en die is een week geleden ongeveer overgegaan. Maar nadat ik seks heb gehad, begint het hele circus opnieuw. Iemand enig idee hoe dit kan en wat het kan wezen? Ik weet nu dus niet of het nou een doorbraakbloeding is of dat het door het vrijen komt.
Iemand die zich hierin herkent? Moet ik hiermee naar de huisarts of gaat het vanzelf over?
Ik hoop dat iemand hier antwoord op heeft!
Gr
Reageren