Stressen om misschien zwanger te zijn..

Hallo allemaal,

Ik zit met een probleem, ik zit echt onwijs in de stress.
    Ik ben 17 jaar en heb drie weken geleden seks gehad met een jongen. Dit was onveilig, ik zit wel aan de pil maar hij is niet in mij klaargekomen. ( We deden het ook maar 1-2 minuten, omdat ik het niet wilde)
    De weken daarna heb ik nergens last van gehad tot aan 2 dagen geleden. Ik ben erg misselijk (dit begint ongeveer een half uur/drie kwartier na het ontbijt, daarna is het wel minder en heb ik er niet veel last meer van) ook heb ik een opgezette buik. Ik moet niet vaker plassen maar heb wel last van mijn rug, maar niet aan mijn onderrug.
    Ik vind het allemaal maar vreemd en hoop dat jullie mij duidelijk heid kunnen geven.

Alvast heel erg bedankt!

Reageren

Hai,
    als je aan de pil bent en die correct slikt, is de kans nihil dat je zwanger bent. Je moet ook nog eens in je vruchtbare dagen zitten om makkelijk zwanger te raken. De ovulatie/eisprong is ongeveer twee weken voor je volgende menstruatie. En dan nog iets, hij is niet klaargekomen. De eventuele zaadcellen die in voorvocht zitten schijnen niet levensvatbaar te zijn. Dus ik denk dat je niet zwanger bent maar misselijk kan zijn door een buikgriepje?

Groetjes Emma

Reageren
    Reageren

Hoi, ook ik denk dat je niet zwanger bent hoor. Maar de pil beschermt niet tegen Soa's... Hoe goed ken jij die jongen?

Groetjes

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Stressen om misschien zwanger te zijn..

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe