Home / Zwangerschap / Geen menstruatie, test negatief
Hallo Allemaal,
Ik heb een vraagje en kan wel wat advies gebruiken.
Ik ben een meisje van 22 jaar die al denk ik 8 jaar aan de pil is.
Ik slik nu de Yasmin pil een jaar en dat is altijd goed gegaan.
Deze maand is mijn menstuatie weggebleven. in zoverre ik moest vorig weekend ongesteld worden ( het weekend van week 18 ).... dit is niet gekomen.. Nu kreeg ik maandag 9 Mei een bruinige afscheiding waarvan ik dus dacht ik me menstruatie komt. Deze afscheiding heeft een dag geduurd en is niet veel geweest... Misschien niet eens genoeg voor 1 volle Tampon... ( sorry voor de vieze details ).
Ik had vorige week wel heel erg last van de ongi krampen maar de menstruatie is niet gekomen... Zelfs nu heb ik af en toe nog de krampen..!! ook heb ik aan de linkerkant van me buik lichte steekjes wat soms door kan trekken naar me lies.
Zaterdag ochtend was ik zo 7 dagen overtijd, en toen heb ik samen met mijn vriend een test gedaan...Deze test was negatief. Ik maak me toch behoorlijk zorgen, gezien de krampen en de menstuatie die uutblijft. Kan het zijn dat mocht ik zwanger zijn dat ik te vroeg heb getest en deze dus niet betrouwbaar is? ik heb nog een test deze wil ik dit weekend gaan doen.
ik ben zaterdag gewoon weer met de pil begonnen??!! weet van gekkingheid niet wat ik moet doen...!!! Me gevoel zegt steeds dat ik zwanger ben..!!! voel mezelf zo anders, zo moe en vaak humeurig de laatste tijd!!
Vanmiddag heb ik een afspraak staan bij me huisarts... Deze klachten moeten toch ergens vandaan komen..!! al ben ik niet zwanger!
Ik heb graag advies!!!!
Groetjes
Samantha
Het kan zijn dat het zwangerschapshormoon nog niet detecteerbaar is door de test die je gebruikt. Je zou een andere test kunnen doen, van een ander merk. De bruine afscheiding kan afkomstig zijn van de innesteling. De pil is trouwens niet schadelijk voor een eventuele vrucht. Laat je weten wat de huisarts ervan vond?
Hoi Lies,
Bedankt voor je bericht.
Ik ben gisteren geweest bij de dokter en daar ben ik niet veel wijzer van geworden.. Nouja eigelijk wel.
Mijn arts vond mijn klachten niet overeen komen met een zwangerschap en ik moest van de uitslag van de test van zaterdag uitgaan.
Toen ik haar vroeg waar dan mijn klachten vandaan moesten komen, ( Onderrug pijn, soort van menstruatie pijn, moe, humeurig, geen menstruatie en last van vieze geurtjes die on continu ruik ) zei ze dat ze dat niet wist. haar antwoord veder was dat de buikpijn toch de menstruatie is die eraan zit te komen en die niet door wil komen.
Voelde mezelf behoorlijk lullig daar in die stoel. had het gevoel dat ik er een beetje voor lul zat gezien ze alles wat ik vertelde weg moppelde met het antwoord dat dit totaal geen zwangerschaps klachten zijn. en dat het bovendien heel normaal kan zijn dat dee menstuatie weg blijft als je aan de pil bent. ( ook hier heb ik nog nooit van gehoord)
Omdat ik aangaf dat ik het toch allemaal maar raar vind en mijn gevoel toch aan geeft dat er iets aan de hand is ( hoeft geen zwangerschap te zijn, maar misschien iets anders maar iets klopt er niet ) heeft ze me doorverwezen voor een urine test en bloedafname.
dit heb ik vanmorgen gedaan en daar krijg ik vrijdag de uitslag van, van het bloed en maandag van de urine.
Ik ben benieuwd naar de uitslag. Misschien is het niks maar dan heb ik het voor me gevoel wel na laten kijken. beter een keer teveel dan teweinig.
gezien ik altijd een goede cyclus heb gehad en een behoorlijk menstruatie altijd heb vind ik het gewoon allemaal maar vreemd.
toch??
Groetjes
Sam
Ook schrok ik gisteren toen ik stond te douchen! ik zag allemaal dikke blauwe adres door me borsten heen lopen.. Zelfs in me tepels waren ze zichtbaar...... Vind het allemaal zo raar.
ben blij als het vrijdag is! dan weet ik wat er mis met me is.
Groetjes
Goed dat je een vinger aan de pols houdt. Vertrouw gerust op de huisarts die weet wat ze doet. Mocht er wel iets aan de hand zijn dan komt dat vanzelf aan het licht en is het altijd nog vroeg genoeg dan iets te doen. De huisarts heeft bevonden dat er geen alarmsymptomen aanwezig zijn, en dat zou geruststellend kunnen zijn voor je. Nu nog de uitslag van de onderzoekjes, en dan weet je weer meer. Ik vind het goed van je dat je jezelf serieus neemt, je bent per slot van rekening niet zelf dokter die dit allemaal kan weten!
Lees meer vragen en antwoorden over het uitblijven van de menstruatie
http://www.dokter.nl/search_gcse/?q=FORID%3A11&cx=partner-pub-8575168267605921%3Aeak94u-kmbq&ie=UTF-8&q=uitblijven+menstruatie&sa=Zoeken#1527
hallo,
ben een jonge vrouw van 21jaar.
ben 2maand gestopt met de pil heb sindsdien mijn regels niet meer gekregen....
heb al moete overgeven, gisteren had mijne vriend eieren gebakken voor mij en ik kost er niet van eten want ik vond dat het zo hard stonk, en had er zo'n zin in! ik heb ook dinge leren ete waar ik nooit van zou wille proeve die goesting was er dan weer wel om andere dingen te proberen. ik moet vaak gaan plassen, ik ben altijd maar moe ook al slaap ik veel. heb al testen gedaan maar zijn negatief. heb al vanalles gelezen op het internet van want er kan zijn. maar heeft iemand dit al mee gemaakt?
Lees meer vragen en antwoorden over:
Uitblijven menstruatie
http://www.dokter.nl/search_gcse/?q=FORID%3A11&cx=partner-pub-8575168267605921%3Aeak94u-kmbq&ie=UTF-8&q=Uitblijven+menstruatie&sa=Zoeken#1166
Ik denk dat jouw lichaam erg moet wennen aan het stoppen met de pil waardoor je geen artificiële hormonen meer binnen krijgt maar jouw lichaam weer geheel op eigen kracht moet gaan werken. Nota bene, dat proces kan wel een half jaar duren. Niet dat je de gehele tijd klachten hebt, maar voor je echt vruchtbaar bent, kan lang duren. Maar je kunt ook wel al gewoon zwanger zijn zoals je zelf volgens mij denkt. Ik houd het op ontpillen, en doe anders even een zwangerschapstestje, dan weet je het zeker.
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!