duidelijker verhaal twijvelen aan diagnose

Mijn bekkenklachten komt duus door mijn zwangerschap.

Ik ben voor deze zwangerschap 6 maanden zwanger geweest helaas heb ik toen de zwangerschap af moeten breken inverband afwijking aan het kindje ik ben toen ook gewoon bevallen ik had toen ook al last van mijn bekken naar dat begon toen pas met 4 maanden een maand na die zwangerschap was ik weer opnieuw zwanger de klachten begonnen vrijwel direct.

Ik be met 8 weken voor het eerst naar de fysio geweest en nu was ik doorgestuurd naar iemand die er meer verstand van zou hebben (wel hetzelfde bedrijf)

ze heeft een aantal dingen gestest en alles deed heel erg pijn.

toen ging ze volgens haar een test doen om te kijken of het bekkeninstabiliteit was ik moest plat op mijn rug liggen en om de beurten mijn benen optillen dit ging erg moeizaam en met veel pijn gepaart toen ik moest ik hetzelfde herhalen maar dan met 1 opgetrokken been ze vroeg of ik verschil voelde het voelde wel anders het deed nog steeds pijn maar iets minder het voelde meer extreem geirriteerd ze schreeuwde het toen bijna uit tegen de stagiare van dit is geen bekkeninstabiliteit want dan had ze geen pijn moeten voelen met de 2e test ik was nogal overdonderd omdat ze het zo hard riep.

daarna wilde ze gelijk niks meer weten ze zei ik ga een pleister op je rug plakken en dan kijken of dat helpt ze zei ook je hoeft geen specifieke oeveningen te doen nu moet ik vrijdag terug komen maar nu wil ik weten wat ik kan zeggen zoenzo dat die pleister niet werkt en ik wil dat ze me meer serieus neemt maar dat durf ik niet zo in haar gezicht te zeggen.

Maar goed met dit alles schiet ik ook niet op ik lig nu al de hele avond op bed want op de terug weg van de fysio kreeg ik steeds meer pijn ik kwam thuis bijna mijn auto niet meer uit.

nog even mijn klachten op het rijtje.
    ik kan niet langer lopen dan 20 a 30 min ik kan niet meer staand douchen want dat is te pijnlijk ik zit dan dus.
    ik kan niet meer lang zitten.
    ook met slapen heb ik grote problemen want zodra ik me omdraai als ik slaap word ik daar wakker van.
    fietsen doe ik ook niet meer dat is ook te pijnlijk.
    in en uit mijn auto kom ik ook al bijna niet meer.

nou dit is mijn iets meer duidelijker verhaal.

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: duidelijker verhaal twijvelen aan diagnose

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe