Help ben ik zwanger?

3 maanden geleden heb ik en een jongen zonder condoom standje doggy standje gedaan. Zonder dat die in mij vagina ging. Ik had geen onderbroek aan dus hij is alleen met ze blote penis over de vagina heen gegaan. Vervolgens deed die een condoom aan en is die met ze penis over de ingang van mij vagina gegaan en heeft die hem heel klein beetje met ze kop van ze penis in de gang van de vagina geduwd. Hij is hooguit met klein stukje van ze kop in de ingang geweest maar meer niet. We hebben glijmiddel gebruikt die hij hele tijd op ze condoom smeerde en op mij vagina om over de ingang van mijn vagina te gaan. Hij is daarna gestopt en ging klaarkomen met een doekje en daarna heeft hij hetzelfde weer gedaan. Hij kwam daarna weer klaar en Drn zijn we gestopt. Ik was toen net paar dagen aan mij nieuwe pil die ik pas ben begonnen aan de einde van mij menstruatiecyclus. we hebben daarna ook voor de zekerheid de Ellaone pil geslikt die dag. Een maand later heb ik op de eerste dag van mijn stopdag 4 zwangershaptesten uitgevoerd deze waren alle 4 negatief. Ik ben toen 4 dagen daarna ongesteld geweest. In mei tot nu toe heb ik geen gemeenschap meer gehad. Ik ben in mei en juni ongesteld geworden. Ik ben nu aan het wachten op mij ongesteldheid van juli die krijg ik pas over ongeveer 9 dagen. Ik heb hele pijnlijke borsten en voel mij niet zo lekker. Ik ben bang dat toch zwanger ben geraakt. Ik heb de afgelopen zondag weer 3 zwangerschaptesten gedaan, omdat ik bang was. Deze waren alle 3 negatief. Ik heb mei tot nu toe geen gemeenschap gehad en verder ben ik mei en juni wel al ongesteld geweest in mijn stopweek. Kunt u mij alstublieft opluchten met vertellen of ik zwanger kan zijn? Want ik maak mij erg druk omdat ik pijnlijke borsten heb en mijn tepelhof groter zijn geworden en ik mij niet lekker voel. En mij ongesteldheid is toch wel ongesteldheid er kan toch geen sprake zijn geweest van innestelingbloeding al 2 maanden? Want ik heb alleen 1x in april met een jongen dit gedaan. In mei en juni niet.

Help mij alstublieft..

Reageren

je raakt zo toch niet zwanger......

Reageren

Hij is wel tegen de vagina aan gegaan?

Reageren

Om zwanger te raken moet er toch echt sperma in de vagina terecht komen

Reageren

kan dat niet in de Voorvocht zitten?

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Help ben ik zwanger?