Home / Zwangerschap / Zwanger of niet?
Ik heb iets waar ik me wat zorgen over maak.
Ik heb ongeveer 5 maanden geleden tijdens Oud jaars nacht seksueel contact gehad met een jongen. Hij droeg een condoom tijdens penetratie en ik was aan de pil. Hij heeft zijn vinger in mij gehad (Ik weet niet 100% zeker of daar voorvocht aan zat of niet) ik had de dag erna buikgriep (weet niet of dat iets met de werking van de pil kan doen? Had hem al vroeg in genomen die avond 20:00) contact was rond 02:00.
Ik heb in maart een stopweek ingelast van mijn pil. Ben toen gewoon ongesteld geworden. Maar ik hoor altijd dat dat niks zegt als je aan de pil bent. Nou zijn mijn borsten ineens dikker (Niet gevoelig verder) en is mijn buik iets dikker.
Ik weet dat dit niks hoeft te betekenen en ik weet dat de kans erg klein is (heb voor zover ik weet ook geen andere symptomen gehad) maar kan het zijn dat ik toch zwanger ben? Of is dit echt niet mogelijk?
Help me alstublieft
Ik zou voor de zekerheid gwn een zwangerschapstest doen als je het niet vertrouwd
Dat dacht ik inderdaad ook al. Wilde het voor de zekerheid even checken. Omdat mijn borsten over het algemeen amper nog groeien (Ben 21) vond ik het appart dat ik het ineens zo duidelijk kon zien.
Haal nog wel even een test om 100% zeker te weten. Om volledig tot rust te komen. Toch bedankt.
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!