Klachten na stoppen met pil

Hallo allen,

Vrijdag 17-06 heb ik mijn laatste pil ingenomen en Maandag 20-06 ongesteld geworden. Sinds maandag (bijna een week) heb ik rare klachten:

- aanhoudende onderbuikpijn.
    - pijn aan het einde vh plassen
    - vaak plassen (wel grote hoeveelheden)
    - heldere urine maar in de ochtend met een onaangename sterke geur
    - naar gevoel in vagina
    - bij vlagen pijn in baarmoeder

Ik heb al jaren last van blaasontsteking maar dan heb ik hele andere klachten. Weet iemand of dit puur te maken heeft met het ontpillen, of zou ik al zwanger kunnen zijn? 18 juli hoor ik mijn eerste natuurlijke ongesteldheid weer te krijgen. Hopen dat de klachten tegen die tijd verminderd zijn. Ik hoor graag of iemand dezelfde ervaring heeft of mij kan vertellen wat dit eventueel kan zijn.

Reageren

Ik denk toch eerder aan een urineweginfectie. Breng morgen toch maar even ochtendurine naar de huisarts en maak een afspraak bij de huisarts.

Reageren

Bedankt voor je snelle reactie. Heb sinds vanavond ook ineens steken rechts onder in m'n buik. Tussen eierstok en ribben zeg maar. Heeft dit hier ook mee te maken? Ik dacht dat hier de darmen zaten..

Reageren

Daar zitten de darmen inderdaad.
    Maar tussen eierstok en ribben is wel een groot gebied. dat is al niet meer onder in de buik

Reageren

Vanochtend urine laten controleren en het is inderdaad een urineweg infectie. Ik heb hier antibiotica voor gekregen. Dus de klachten zullen nu snel wegtrekken. Bedankt voor de reactie.

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Klachten na stoppen met pil

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe