- klaasje13 oktober 2010 om 18:59
welke verschijnselen kunnen er optreden als je stopt met je pil?? Ben anderhalve week gestopt en heb nu al allerlei vreemde klachten. Constant een gevoel dat je ongesteld moet worden, beetje trekkend en stekend gevoel in m’n onderbuik, last van m’n tepels, voel me slapjes, soms last van m’n onderrug, veel plassen en soms wat misselijk…Wat kan ik nog meer verwachten? Of ben ik al zwanger??
3 reactiesReagerenklaasje13 oktober 2010 om 19:10Oja mijn afscheiding is ook anders, wit en meer dan normaal. En erg last van mijn lenzen de laatste dagen, mijn ogen prikken zo erg…
ReagerenMarja14 oktober 2010 om 12:49Heb je al een zwangerschapstest kunnen doen? Wanneer was jouw laatste menstruatie? En ben je normaal regelmatig? Het zouden namelijk ook goed verschijnselen kunnen zijn van het zogenaamde ontpillen.
Reagerenklaasje14 oktober 2010 om 15:58Mijn laatste menstruatie was 25 september in stopweek van de pil. Daarna 6 oktober want toen stopte ik met de pil. Toen heb ik maar. 2 dagen een bloeding gehad. Het is volgens mij nog wat te vroeg om een test te doen.
Reageren