Wel of niet zwanger

Goedenavond
    -> 5 dagen voor mijn menstruatie had ik onveilige seks daarna ben ik wel gewoon ongesteld geworden denk ik! Normale duur normale tijd wanneer ik ongesteld moest worden!!
    Kon dit al een innesteling bloeding zijn?? Nee toch?

Die maand erna ben ik veel minder ongesteld geworden en veel later toen heb ik 2 testen gedaan allebei gelukkig negatief!!

Week erna nog een ook negatief gelukkig!

Maar nu blijft mijn menstruatie al 3 weken uit is dat normaal??

Is dat stress?
    Heb geen klachten alleen een beetje moe (gaap veel) maar heb het ook erg druk haha dus dat is niet gek denk ik

Reageren

Het is in ieder geval erg onwaarschijnlijk dat je zwanger bent las je daarna nog menstruaties hebt gehad

Reageren

Oh oke gelukkig!!
    Maar moet ik mij zorgen maken dat mijn menstruatie veel minder werd (2de x) en nu uitblijft?
    1ste keer was gewoon normaal!

Maar die eerste keer had geen innestelingsbloeding kunnen zijn? Was 6 dagen ongesteld dacht ik

Reageren

Dat was in principe te vroeg en te lang voor een innestelingsbloeding.
    Als je menstruaties normaal altijd precies op tijd zijn, is 3 weken wel lang. Ga met de klachten naar de huisarts.

Reageren

Ja.... Ik ben 16 dus hij is niet echt precies optijd maar wel ongeveer.... Paar dagen

Maar ik heb veel stress gehad dus kan het daar ook aan liggen mijn moeder zegt gewoon. Afwachten!

Reageren

Btw ik denk dat het max 2 weken te laat ben miss wel iets minder nog

Reageren

Stress kan daar invloed op hebben. Maar gezien je leeftijd, kunnen onregelmatige menstruaties ook nog voor komen

Reageren

Oh oke! Maar hoelang kan een menstruatie uitblijven door stress?

Reageren

Ze zou een keer kunnen overslaan...

Reageren

Oja nog 1 ding 5 dagen voor je menstruatie is je eisprong toch allang geweest dan zou je toch tot de maand erna moeten wachten maar dat overleven ze toch niet? Dus dan kan ik toch niet zwanger zijn?

Reageren

Nee. In principe kan dat niet.

Reageren

Maar stel het was wel zo dan had ik nu toch wel symptomen gehad??

En dan was die 2de menstruatie toch ook niet meer geweest ook al was die erg weinig en telaat en hadden de 2 testen ook wel iets aan moeten geven toch?

Reageren

Dan was je niet meer ongesteld geweest en hadden de testen dat onderhand wel aangegeven

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Wel of niet zwanger

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe