Zwanger? Voorvocht, MAP, ongesteld?

Hey iedereen. Op 7 maart ben ik ben ik verdergegaan met mijn vriend. Er kwam (waarschijnlijk) een beetje voorvocht bij/in mijn vagina. Ik was een beetje bang geworden, dus 22 uur later heb ik de morning after pil genomen. Een week erna ben ik ongesteld geworden. (1 week te vroeg, maar dit kan komen door MAP.) Het was een normale menstruatie. Nu, precies 3 weken na het beginnen van die menstruatie ben ik weer ongesteld geworden. (Nog maar net, het bloed is zeer licht). Wat betekent dit?!
    Graag snel antwoord.
    Alvast bedankt!!

Reageren

In feite dat er niets is veranderd aan je menstruatiecyclus en je dus gewoon weer ongesteld bent

Reageren

Is er een mogelijkheid dat ik zwanger ben?

Reageren

Dat acht ik zeer onwaarschijnlijk met je menstruaties..

Reageren

Oke, heel erg bedankt! Ik voel me nu wel misselijk, maar misschien is het een griepje..

Reageren

Vorige maand heb ik na het innemen van de MAP 2 weken later (maar 6 dagen voor mijn verwachte menstruatie) een bloeding gekregen en waarschijnlijk dus mijn menstruatie. Nu een maand later ben ik reeds enkele dagen te laat. Mijn app is dus beginnen rekenen vanaf de eerste dag van die vroege menstruatie van de maand ervoor en ben dus nu reeds 3 dagen overtijd. Kan het zijn dat door de MAP mijn volgende cyclus ook verstoord is? Ik heb dit niet voorgehad toen ik vorig jaar ook de MAP had genomen, toen had ik na een week een bloeding en op de verwachte dag mijn menstruatie.

Reageren

Dat zou zeker van de MAP kunnen zijn

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Zwanger? Voorvocht, MAP, ongesteld?

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe