- Liss4 november 2015 om 13:43
Hallo allemaal!
Ik ben benieuwd hoe jullie er over denken en of jullie misschien wel een oplossing of tips voor ons hebben. Ik zal het even uitleggen!
Ik ben 23 jaar en mijn vriend 25 jaar. We zijn bijna 6 jaar samen en wonen sinds 2 jaar ook samen. Mijn vriend heeft een vaste baan maar helaas niet genoeg salaris om het allemaal alleen te kunnen betalen. Ik ben dus echt nodig!
Helaas heb ik nu een baan voor ong 15 tot 20 uur in de week bij de pakketdienst. Ik werk veel avonden. Leuk werk maar we komen net net rond. Ik wil heel graag meer werk maar zoals velen lukt het niet om ander werk te vinden. En daarbij denk ik ook aan de periode waarin ik zwanger ben.. Tillen doe je erg veel.. en ik kan klanten vragen om te helpen maar ik weet niet hoe mijn bazin erover denkt. Ook heb ik heb een eigen webshop opgestart zodat ik vanuit huis kan werken maar lopen doet het helaas nog niet.
Ik heb ook een paard samen met mijn moeder. De kosten verdelen we ook samen. Maar M’n paardje wil ik sowieso houden en ben er ook van overtuigd dat dit kan!
We hebben een grote kinderwens en werken er hard aan om de financiën op orde te krijgen maar dat is zo moeilijk! Dit is eigenlijk het enige wat in de weg staat.. 🙁
Hebben jullie dit ook gehad? en zijn jullie eruit gekomen of hebben jullie tips?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Groetjes Liss