Zoeken Vraag het forum

Kinderwens

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Diya

Hallo allemaal ik heb ook kinderwens. Maar m menstruatie is ook onregelmatig, soms is het 2 weken zelf,en in een maand 2 kere heb ik ook een keertje gehad. Is al meer dan een jaar dat ik probeer om zwanger te worden maar lukt niet. Ik heb nooit de pil gebruikt. Advies graag wat ik verder kan doem

5 reacties
    Reageren
    Catootje

Een onregelmatige cyclus kan te maken hebben met zaken als insulineresistentie en oestrogeendominantie. Kan je vinden op internet, ook hoe je dat kan omkeren.

Reageren
    John (moderator)

Als je al meer dan een jaar probeert zwanger te raken en het niet lukt, is het goed om naar de huisarts te gaan en een verwijzing te vragen voor de gynaecoloog

Reageren
    Alias

Bij een jaar proberen zegt de HA gewoon dat je nog even door mag proberen. Zeker als je nog jong bent. Als je echt denkt dat er iets niet in orde is dan zul je op zijn minst moeten zeggen dat jullie het al twee jaar proberen. En dan nog zal je man of vriend eerst getest worden, minstens twee keer. Vrouwen zullen zelden als eerste onderzocht worden omdat mannen makkelijker te testen zijn.

Reageren
    Angela

Een kwestie van je mond open trekken werkte bij mij ook. Kreeg eerst alleen maar te horen wachten en wachten..

Toeb verhuisd, andere huisarts.. die verwees mij direct door

Reageren
    John (moderator)

De grens ligt toch bij 1 jaar. Dus op naar de huisarts en een verwijzing vragen en je niet laten afschepen

Reageren
Reageer op: Kinderwens
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.