- Diya18 januari 2019 om 11:20
Hallo allemaal ik heb ook kinderwens. Maar m menstruatie is ook onregelmatig, soms is het 2 weken zelf,en in een maand 2 kere heb ik ook een keertje gehad. Is al meer dan een jaar dat ik probeer om zwanger te worden maar lukt niet. Ik heb nooit de pil gebruikt. Advies graag wat ik verder kan doem
5 reactiesReagerenCatootje18 januari 2019 om 17:15Een onregelmatige cyclus kan te maken hebben met zaken als insulineresistentie en oestrogeendominantie. Kan je vinden op internet, ook hoe je dat kan omkeren.
ReagerenJohn (moderator)
18 januari 2019 om 21:40Als je al meer dan een jaar probeert zwanger te raken en het niet lukt, is het goed om naar de huisarts te gaan en een verwijzing te vragen voor de gynaecoloog
ReagerenAlias20 januari 2019 om 12:12Bij een jaar proberen zegt de HA gewoon dat je nog even door mag proberen. Zeker als je nog jong bent. Als je echt denkt dat er iets niet in orde is dan zul je op zijn minst moeten zeggen dat jullie het al twee jaar proberen. En dan nog zal je man of vriend eerst getest worden, minstens twee keer. Vrouwen zullen zelden als eerste onderzocht worden omdat mannen makkelijker te testen zijn.
ReagerenAngela20 januari 2019 om 12:16Een kwestie van je mond open trekken werkte bij mij ook. Kreeg eerst alleen maar te horen wachten en wachten..
Toeb verhuisd, andere huisarts.. die verwees mij direct door
ReagerenJohn (moderator)
20 januari 2019 om 13:27De grens ligt toch bij 1 jaar. Dus op naar de huisarts en een verwijzing vragen en je niet laten afschepen
Reageren