Zoeken Vraag het forum

kan ik zwanger zijn/

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Goedemorgen,

Ik heb even een vraagje, ik ben 23 mei voor het laatst ongesteld geweest, en heb 31 en 5 juni (1 dag voor eisprong) seks gehad.
    Nu moest ik gisteren 20 Juni ongesteld worden , maar ben dat nog niet, heb het idee dat ik mijn eisprong eerder heb gekregen herken dat aan de lage rugpijn, denk dat het 3 Juni was, op een wo, toen na het weekend kreeg ik ineens lage rugpijn en buikpijn, denk dat da mijn innesteling is geweest.
    Sindsdien heb ik alleen maar klachten, lichte buikpijn, overdag misselijk, nog steeds,
    en lage rugpijn.
    Ik heb 19 Juni test gedaan Negatief en vandaag 21 Juni weer negatief.
    Kan ik dan nog wel zwanger zijn?Het is een action test kan het ook daar aan liggen.
    Heb sinds vanmorgen ook slijm bij afvegen teken zwangerschap?
    Sorry voor het hele verhaal, maar vind het raar dat ik zoveel klachten heb maar negatieve testen, het zou mijn 2e zwangerschap worden.
    Bij mijn eerste zwangerschap pas na 8 dagen positief getest maar had toen niet het idee dat ik zwanger was dus had niet eerder test.
    Kunnen jullie mij meer duidelijkheid geven?

Alvast bedankt!

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Als je op 3 juni de eisprong hebt gehad is het niet erg waarschijnlijk dat je zwanger bent van seks op 5 juni. Dat was dan namelijk te laat. 31 mei was daarentegen waarschijnlijk net iets te vroeg.
    [quote]denk dat het 3 Juni was, op een wo, toen na het weekend kreeg ik ineens lage rugpijn en buikpijn, denk dat da mijn innesteling is geweest.[/quote]Ook dit zou eigenlijk te vroeg zijn voor een innesteling.

Daarnaast kun je eigenlijk nog geen zwangerschapsverschijnselen hebben. Daar is het dan nog veel te vroeg voor.
    Was 23 mei de eerste dag van de laatste menstruatie?

Reageren
    Anoniem

23 mei was de eerste dag van mijn laatste menustruatie, heb ook last van mijn borsten en veel plassen, 11 juni zou mijn innesteling geweest zijn staat op internet, dus het kan niet?

Reageren
Reageer op: kan ik zwanger zijn/
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.