Zoeken Vraag het forum

kan ik zwanger zijn

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Love

Ik heb 1 december voor het laasts seks gehad met mijn ex het is al sinds januari uit. we hadden het zonder condoom gedaan maar hij is niet in mij klaargekomen, tenminste dat denk ik en hij beweert van niet. maar je weet maar nooit of er wat in is gekomen. ik ben sindsdien wel normaal ongesteld geworden laaste keer dat ik ongesteld werd was vorige week. ik heb vorige maand een zwangerschap test gedaan en die was negatief. ik ben alsnog bang dat ik toch zwanger ben. ik vind zelf dat ik dikker word en heb soms pijn in men buik en voel me soms een beetje misselijk. mijn nicht zegt dat het allemaal in mijn hoofd zit omdat ik nog ongesteld word en omdat de zwangerschaptest negatief was. kan dat kloppen?

1 reactie
    Reageren
    Zonnetje

Je zegt het zelf al; je bent én al ongesteld geweest én je hebt een negatieve zwangerschapstest. De kans dat je wel zwanger bent is nihil. Je zou voor jezelf nog eens een thuistest kunnen doen, maar wat ik al aangaf… de kans lijkt mij nihil.

Misselijkheid kan vele oorzaken hebben; soms is het ook onverklaarbaar. Dikker worden gaat soms ongemerkt; door spanningen, door een ander eetpatroon…

Als je je zorgen blijft maken, maak dan een afspraak met je huisarts. Hij kan laten onderzoeken of er iets aan de hand is met je buik en kan je wellicht nog eens geruststellen met een (negatieve) zwangerschapstest.

Reageren
Reageer op: kan ik zwanger zijn
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.