- meisje 14x12 maart 2017 om 14:20
heyy ik heb even een vraagje
ik ben een meisje van 14 en heb regelmatig seks met mijn vriend( sinds een maand me ex)ik ben al een jaar geen maagt meer en heb het altijd veilig gedaan tot 2,5 week terug
mijn ex en ik gingen afspreken en hebben seks gehad onveilig (ik gebruik de pil niet)
alhoewel hij niet in me is klaargekomen was er waarscheinlijk wel sprake van voorvocht
en ik heb terug gerekend ik heb 25-02-2017 seks gehad en precies de 25e was de dag dat ik het meest vruchtbare was
ook moet ik over 2 dagen ongesteld worden maar ik heb geen last van de symptomen waar ik normaal last van heb
normaal gesproken ga ik kapot van de buikpijn en hooftpijn voor ik mijn menstruatie heb maar nu helemaal niks ja beetje onderbuik klachten maar dat is het
nu ben ik best bang dat wik daadwerkelijk zwanger ben
ook zal ik het nooit weg laten halen want ik ben anti-abortus
xx ik hoop op een nuttige reactie (zeg please niet dat ik gwn een test moet doen want dat ga k pas doen als ik een week overtijd ben)2 reactiesReagerenJohn (moderator)
12 maart 2017 om 14:40Ik denk dat de kans op voorvocht wel heel erg klein is als er alleen maar voorvocht was. Je zult het gewoon even moeten afwachten…
ReagerenMacky13 maart 2017 om 00:31Je zal toch inderdaad af moeten wachten of je menstruatie komt.
Er is een kleine kans, maar wel een kans.
En anders gewoon een testje kopen als je het zo snel mogelijk wilt weten
Reageren