Zoeken Vraag het forum

Kan ik zwanger zijn?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Lindsey

Hoi allemaal, ff een vraagje
    Ik probeer zwanger te worden. En heb al die tijd negatief getest, op 1 na want toen kwam er naar een paar uurtjes een streepje bij, ik dacht YES!!!! Maar nee kan ook een indrooglijn zijn geweest! Balen:( maar ik zou 09 feb ongesteld moetten worden ( 09jan) was t laatste menstruatie, maar gisteren moest ik plassen, toen veegde ik bruinbloed ( aan het papiertje) met een beetje slijm, daarna n paar uurtjes later licht bloedverlies. Daarna is t gestopt tot nu , weer licht bloedverlies. ( niet echt ongestelde buikpijn) wat ik normaal wel heb.
    Maar een innestelingbloeding( hoop dat k t goed schrijf!!:$) is voor je verwachte menstruatie, maar bij mijn een week na de verwachte menstruatie . Dus ben zoooo onzeker. Ik hoop dat jullie me tips kan geven!??
    Gr een onzeker meisje. Die graag een kindje wil!!!!:):)

Reageer op: Kan ik zwanger zijn?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.