Zoeken Vraag het forum

zwanger

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo.
    Ik ben een meisje van 18 en nog maagd mijn vraag was natuurlijk of ik zwanger ben? Het zit namelijk zo, mijn vriend en ik waren een paar dagen geleden met elkaar aan het stoeien en van het één kwam het ander.. Hij is niet in me geweest maar hij is wel 2 keer klaargekomen op mijn clitoris daarna heb ik het wel afgeveegd. Maar kan ik hiervan zwanger geraken of niet? Ik voel me heel af en toe wel eens
    misselijk en heb af en toe wel eens pijn in men onderbuik maar dat is het ook. Kunnen jullie me aub helpen? Ik maak me hartstikke zorgen

8 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Als hij klaarkomt op je vagina zou je daar inderdaad zwanger van kunnen raken als er sperma in je vagina loopt. Dat was dus geen slimme actie ! je zult nu even de menstruatie moeten afwachten. Als die uitblijft doe dan een zwangerschapstest.

Reageren
    Anoniem

Ook als hij niet IN me is geweest? En ik heb het direct weggeveegd dus kan het echt nog steeds?

Reageren
    John (moderator)

Als je het inderdaad meteen hebt weggeveegd en er is geen sperma op de vagina ingang gekomen is het goed.

Reageren
    Anoniem

Ik ben er nog steeds bang voor! Hoe groot is de kans dat ik niet zwanger kan geraken door dit?

Reageren
    John (moderator)

Daar kan ik je natuurlijk geen antwoord op geven. De kans dat je niet zwanger bent is groter dan de kans dat je wel zwanger bent.

Reageren
    Anoniem

Gewooon afwachten tot ik mijn regels ga krijgen zeker? Pfff hopelijk ben ik niet zwanger. Weet je wel toevallig wanneer of na hoeveel weken zeg maar ik het ga beginnen merken moest het toch zo zijn?

Reageren
    John (moderator)

Als je regels uitblijven, dan is dat een eerste teken…..zwangerschapssymptomen komen pas veel later….

Je moet inderdaad even je regels afwachten.

Reageren
    Anoniem

Maar je schrijft dat je nog maag bent, dan kun je toch überhaupt niet zwanger raken lijkt mij?

Reageren
Reageer op: zwanger
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.