- Anoniem10 juni 2015 om 18:08
Hallo.
Ik ben een meisje van 18 en nog maagd mijn vraag was natuurlijk of ik zwanger ben? Het zit namelijk zo, mijn vriend en ik waren een paar dagen geleden met elkaar aan het stoeien en van het één kwam het ander.. Hij is niet in me geweest maar hij is wel 2 keer klaargekomen op mijn clitoris daarna heb ik het wel afgeveegd. Maar kan ik hiervan zwanger geraken of niet? Ik voel me heel af en toe wel eens
misselijk en heb af en toe wel eens pijn in men onderbuik maar dat is het ook. Kunnen jullie me aub helpen? Ik maak me hartstikke zorgen8 reactiesReagerenJohn (moderator)
10 juni 2015 om 22:48Als hij klaarkomt op je vagina zou je daar inderdaad zwanger van kunnen raken als er sperma in je vagina loopt. Dat was dus geen slimme actie ! je zult nu even de menstruatie moeten afwachten. Als die uitblijft doe dan een zwangerschapstest.
ReagerenAnoniem11 juni 2015 om 06:20Ook als hij niet IN me is geweest? En ik heb het direct weggeveegd dus kan het echt nog steeds?
ReagerenJohn (moderator)
11 juni 2015 om 09:31Als je het inderdaad meteen hebt weggeveegd en er is geen sperma op de vagina ingang gekomen is het goed.
ReagerenAnoniem11 juni 2015 om 10:58Ik ben er nog steeds bang voor! Hoe groot is de kans dat ik niet zwanger kan geraken door dit?
ReagerenJohn (moderator)
11 juni 2015 om 11:35Daar kan ik je natuurlijk geen antwoord op geven. De kans dat je niet zwanger bent is groter dan de kans dat je wel zwanger bent.
ReagerenAnoniem11 juni 2015 om 12:31Gewooon afwachten tot ik mijn regels ga krijgen zeker? Pfff hopelijk ben ik niet zwanger. Weet je wel toevallig wanneer of na hoeveel weken zeg maar ik het ga beginnen merken moest het toch zo zijn?
ReagerenJohn (moderator)
11 juni 2015 om 12:53Als je regels uitblijven, dan is dat een eerste teken…..zwangerschapssymptomen komen pas veel later….
Je moet inderdaad even je regels afwachten.
ReagerenAnoniem14 juni 2015 om 22:35Maar je schrijft dat je nog maag bent, dan kun je toch überhaupt niet zwanger raken lijkt mij?
Reageren