- Anoniem6 december 2015 om 16:13
hallo, ik had gisteren met mijn vriendje seks zonder condoom maar hij is niet in mij klaargekomen. kan ik zwanger zijn hij zegt van niet maar ik weet het niet zeker. ik ben daar echt bang voor ik had hem gevraagd om een condoom aan te doen maar hij wou dat niet omdat dat niet goed voelt
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
6 december 2015 om 16:51In principe zitter er in voorvocht geen levende spermacellen. Tenzij hij heel kort van tevoren een zaadlozing zou hebben gehad. Helaas merken niet alle mannen of er niet toch een voortijdige gedeeltelijke zaadlozing is geweest.
Reageren
Je zou voor alle zekerheid een morning after pil kunnen gebruiken.
[quote]ik had hem gevraagd om een condoom aan te doen maar hij wou dat niet omdat dat niet goed voelt[/quote] dit moet je natuurlijk niet toelaten. En beter ook niet doen.. Je kunt erop wachten totdat het een keer mis gaat. En de kans op soa’s is er dan ook nog.
Als jij om een condoom vraagt heeft hij dat te respecteren. Dat was wel heel erg egoïstisch van hem….Anoniem8 december 2015 om 12:33het is nu wel al te laat voor een after morning pil. na hoeveel dagen kan je zien of je zwanger bent of niet dan kan ik een zwangerschaptest kopen.
ReagerenJohn (moderator)
8 december 2015 om 17:02Een zwangerschapstest kun je doen als je volgende menstruatie uitblijft of 2,5 – 3 weken na de seks.
Reageren
Het is niet perse te laat voor de Morning After Pil. Er is een pil die je binnen 120 uur na de seks moet nemen. Ze heet ellaOne. Maar dan moet je niet weer zo lang wachten…….Anoniem8 december 2015 om 22:16hoe groot is de kans dat ik zwanger ben ?
ReagerenJohn (moderator)
8 december 2015 om 22:26ik denk dat de kans klein is, maar hoe kan of groot kan ik je helaas ook niet zeggen
ReagerenAnoniem9 december 2015 om 06:58vrijdag was mijn mensturatie gedaan en zaterdag en zondag hadden we samen geslapen ben ja na je mensturatie vruchtbaar ?
ReagerenJohn (moderator)
9 december 2015 om 10:17Ja dat kan.
Reageren