Zoeken Vraag het forum

zwanger

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

hallo, ik had gisteren met mijn vriendje seks zonder condoom maar hij is niet in mij klaargekomen. kan ik zwanger zijn hij zegt van niet maar ik weet het niet zeker. ik ben daar echt bang voor ik had hem gevraagd om een condoom aan te doen maar hij wou dat niet omdat dat niet goed voelt

7 reacties
    Reageren
    John (moderator)

In principe zitter er in voorvocht geen levende spermacellen. Tenzij hij heel kort van tevoren een zaadlozing zou hebben gehad. Helaas merken niet alle mannen of er niet toch een voortijdige gedeeltelijke zaadlozing is geweest.
    Je zou voor alle zekerheid een morning after pil kunnen gebruiken.
    [quote]ik had hem gevraagd om een condoom aan te doen maar hij wou dat niet omdat dat niet goed voelt[/quote] dit moet je natuurlijk niet toelaten. En beter ook niet doen.. Je kunt erop wachten totdat het een keer mis gaat. En de kans op soa’s is er dan ook nog.
    Als jij om een condoom vraagt heeft hij dat te respecteren. Dat was wel heel erg egoïstisch van hem….

Reageren
    Anoniem

het is nu wel al te laat voor een after morning pil. na hoeveel dagen kan je zien of je zwanger bent of niet dan kan ik een zwangerschaptest kopen.

Reageren
    John (moderator)

Een zwangerschapstest kun je doen als je volgende menstruatie uitblijft of 2,5 – 3 weken na de seks.
    Het is niet perse te laat voor de Morning After Pil. Er is een pil die je binnen 120 uur na de seks moet nemen. Ze heet ellaOne. Maar dan moet je niet weer zo lang wachten…….

Reageren
    Anoniem

hoe groot is de kans dat ik zwanger ben ?

Reageren
    John (moderator)

ik denk dat de kans klein is, maar hoe kan of groot kan ik je helaas ook niet zeggen

Reageren
    Anoniem

vrijdag was mijn mensturatie gedaan en zaterdag en zondag hadden we samen geslapen ben ja na je mensturatie vruchtbaar ?

Reageren
    John (moderator)

Ja dat kan.

Reageren
Reageer op: zwanger
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.