- rajana4 oktober 2022 om 00:20
hallo ik en mijn vriend hebben voor het eerst seks gehad we deden veilig een condoom om en ik kneep het tutje goed dicht het ging totaal niet gemakkelijk en eerst ging die er echt niet in en gleed die er steeds uit maar na veel proberen verschillende standjes was het gelukt alleen ik kan best snel stressen om dingen en ja hij kwam niet klasr tijdens de seks en de condoom was niet gescheurd of in me gebleve of iets masr mss is die niet altijd helemaal on de penis geweest idk mss tijdens het op en neer heb k t een beetje vershovdn denk ik of k denk teveel maar zou dat kwaad kunnen ben ik zwanger nu? want hij is niet klaargekome en hij zei dst de condoom gewoon goed zat en heletijd niet af is ggegaan ( dit is nu 4 dagen geleden ) moet ik de map nemen voor zekerheid ik ben echt bang
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
4 oktober 2022 om 18:40Dan heb je ook geen MAP nodig. Zo kun je toch niet zwanger raken
Reagerenrajana5 oktober 2022 om 17:22maar ik weet niet if die de heletijd gedurend eromheeb zat om de hele penis wel om de top maar k twijfel gewoon maarja dan alsnog is die niet klaargekomen
Reageren