Zoeken Vraag het forum

seks condoom

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • ria

hallo ik had gister seks gehad voor se 2e keer natuurlijk wel met condoom die goed werd aangebracht hij kwam niet in me klaar sterker nog hij kwam niet eens klaar later toen ik hem ging aftrekke na de seks kwam die klaar op zich zelf en zn arm niet bij me benen of iets maar ik had enorme onderbuikpijn vanaochrend en zit ook nu precies in mijn ovulatie tijd ik ben bang dat ik zwanger ben geraakt mischien tijdens de seks dat hij me ook soms vingerde en er zat geen sperma aan zijn vingers ofzo maar ik ben erg bang

7 reacties
    Reageren
    Suzan

Als je gister seks hebt gehad,kun je onmogelijk vandaag al zwangerschaps symptomen hebben

Reageren
    ria

dus jij denkt dat het niet kan om swanger te zijn door actie van gister

Reageren
    John (moderator)

Hoe moet je zo nou zwanger raken???

Reageren
    ria

misschien zat er opvzijn vingers ofzo voorvocht ik weet niet k weet wel dat die niet klaarkwam tijdens de seks maar pas daarna, had net klein beetje bruin achtige afsheiding k had gekeze dat je dat krijgt als je eitje bevrucht raakt ik ben super bang

Reageren
    John (moderator)

Als je dat krijgt is dat wel 5-9 later.
    Hij had toch zijn handen afgeveegd afgeveegd.

Reageren
    ria

ja ik denk het wel toen hij echt klaarkwam lag ik naast hem en was ik bezig met hem en had k me benen beetje over elkaar heen dus ik denk niet dat dat erin kan anders had ik t gevoeld en met vingers sperma aanbrengen daarvoor tijdens de seks kan niet toch ofzo of voorvoxhr want hij had geen sperma toen

Reageren
    John (moderator)

Als hij gwen sperma had, kan hij ook niks aanbrengen

Reageren
Reageer op: seks condoom
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.