- Anoniem2 januari 2015 om 21:27
Mijn vriendje zijn condoom is gescheurd. toen hij klaar kwam haalde hij snel zijn penis uit mijn vagina, ben ik nu wel of niet zwanger als hij misschien die tijd even in me is gekomen omdat de condoom was gescheurd?
17 reactiesReagerenJohn (moderator)
2 januari 2015 om 23:01Moeilijk te zeggen.
Reageren
Daar kun je alleen maar achter komen door een zwangerschapstest te doen.Anoniem3 januari 2015 om 08:26Kan ik ook de MAP innemen? Het is nu bijna 2 dagen na de sex kan dat nog?
Maar hij haalde wel zijn penis uit mij toen hij klaar kwam dan ben ik toch niet zwanger?
ReagerenJohn (moderator)
3 januari 2015 om 10:15De map moet binnen 72 uur worden ingenomen. Maar liefst zo snel mogelijk natuurlijk.
ReagerenAnoniem3 januari 2015 om 18:45Ik heb het ingenomen binnen 43 uur. Alleen het probleem is.. 4 dagen geleden heb ik ook al de MAP ingenomen alleen ik had er niet opgerekend dat mijn condoom zou scheuren. Ik las pas LATER in de bijsluiter dat het je cycles kan verstoren als je het 2 x de MAP inneemt… Ik kon niet anders dit was nood. Heeft het kans dat het nu mijn cycles verstoord?
ReagerenJohn (moderator)
3 januari 2015 om 19:31Het zal je cyclus zeker verstoren.
ReagerenAnoniem3 januari 2015 om 21:10En wat betekend dit? Is er nu ergens waar ik me zorgen over moet maken?
ReagerenJohn (moderator)
3 januari 2015 om 21:55Dat het niet zeker is wanneer je ongesteld gaat worden. Je cyclus is dus verstoord.
ReagerenAnoniem3 januari 2015 om 22:05Ik weet dus dan niet precies wanneer ik ongesteld word? Alleen mijn cycles was al onregelmatig dus dan is het verder toch niet erg?
Reageren
Ik word toch dan nog wel ongesteld? Als het ‘verstoord’ isJohn (moderator)
3 januari 2015 om 22:18Als je toch al niet weet wanneer je ongesteld wordt maakt dat inderdaad niet zo veel uit.
ReagerenAnoniem4 januari 2015 om 17:36Dank je wel! En als je soort droogsex hebt dat je vriendje zijn onderbroek aan heeft en ik ook en we schuiven de geslachtsdelen een beetje over elkaar heen kan daar dan voorvocht uitkomen en kan je dan zwanger raken?
ReagerenJohn (moderator)
4 januari 2015 om 18:06Zo raak je niet zwanger.
Reageren
Je begint toch niet weer opnieuw met al die vragen die je in de andere topics ook al hebt gesteld?
Die vraag heb je op 23 december om 13.23 ook al gesteld in deze discussie:
http://www.dokter.nl/forum/zwanger-worden/366091-droogsex?start=25Anoniem4 januari 2015 om 19:22Uhm ik ben diegene niet haha..
Reageren
En als mijn vriend zijn onderbroek uit heeft en ik m aan en we gaan dan op en neer is er dan kans op zwangerschap?John (moderator)
4 januari 2015 om 19:36Niet proberen mij een beetje voor gek te verslijten.
Reageren
Ik kan namelijk je IP adres zien. Kappen dus.Anoniem4 januari 2015 om 19:59Oh sorry maar zou u op die vraag die ik net stelde willen reageren?
Reageren