John (moderator)
31 december 2014 om 09:30Omdat de map de hormoonhuishouding in de war schopt.
Het wil niet perse zeggen dat de test nu ongeldig is.Anoniem31 december 2014 om 10:36Ik had om half 5 de MAP ingenomen en rond 6 uur de zwangerschapstest daarna.
Reageren
Dit werkt dus niet?John (moderator)
31 december 2014 om 10:43Die wel nog. Je had de pil pas op.
Reageren
Alleen nu heeft het geen zin meer. Je moet toch zeker een week wachtenAnoniem31 december 2014 om 11:35Dus ik ben niet zwanger van 2,3 weken geleden omdat hij negatief was? Ook al heb ik t gedaan om 6 uur.
ReagerenJohn (moderator)
31 december 2014 om 13:00Die garantie kan ik je niet geven.
ReagerenAnoniem1 januari 2015 om 15:32Oke!
Reageren
En STEL je doet het nog een keer niet veilig en hebt 2 dagen geleden de MAP ingenomen en doet het voor die ene keer dat het weer ‘onveilig’ was helpt die MAP dan? Als je die pil 2 dagen later nog een keer slikt?John (moderator)
1 januari 2015 om 16:45Als je dat doet DAN BEN JE DUS ONGELOOFLIJK DOM !!!!!!! Je vraagt toch gewoon om problemen.
Het zijn geen snoepjes. Je kunt die dingen niet te pas en te onpas slikken.
Het is een noodpil.
Trouwens in het andere topic vertelde je dat je een condoom gebruikt..Ik ben er dus nu wel klaar mee! Ik zit hier met jou mijn tijd te verdoen!
ReagerenAnoniem2 januari 2015 om 15:49Ik zei STEL niet dat dat is gebeurd alleen STEL je hebt al 2 dagen geleden een MAP ingenomen en doet het daarna weer heeft dit kwaad?
Reageren
En stel je condoom scheurt maar hij komt NIET klaar in je omdat hij snel zijn penis uit je trekt ben je dan zwanger?Anoniem2 januari 2015 om 20:20Reageer alsjeblieft……
ReagerenTatar21 augustus 2017 om 21:22ik heb vandaag droog sex soort van gehad opzich een kort moment van een paar minuten, ik had boxer me vriendin onderbroekje ze ahd zelf een inleg kruisje aan doet ze altijd geen reden ervoor ik had me shirt om me boxer gewikkeld zegmaar bij me penis en we waren allebei staand ik ging ahter haar staan deed hem gewoon tussen der benen en ging gewoon tegen der aan niet klaargekomen ervoor was ik al 3 keeer klaargekomen maar dat was gwn zelf menstruberen kans op zwangerschap
ReagerenJohn (moderator)
21 augustus 2017 om 21:39Zo kan ze toch niet zwanger raken…
ReagerenTatar21 augustus 2017 om 21:42bij mij is het meeer ik maak eerste keeer in me leven zulke dingen mee weet er niks over maar bedankt ben opgelucht
ReagerenTatar21 augustus 2017 om 21:43en met tussen der benen bedoel ik gwn bij der vagina maar dat begreepnje al neem ik aan
ReagerenJohn (moderator)
21 augustus 2017 om 21:48Da had ik wel begrepen. Spermacellen gaan niet door kleding/stof heen
Reageren