Zoeken Vraag het forum

Droogsex

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • John (moderator)

Omdat de map de hormoonhuishouding in de war schopt.
    Het wil niet perse zeggen dat de test nu ongeldig is.

Anoniem

Ik had om half 5 de MAP ingenomen en rond 6 uur de zwangerschapstest daarna.
    Dit werkt dus niet?

Reageren
    John (moderator)

Die wel nog. Je had de pil pas op.
    Alleen nu heeft het geen zin meer. Je moet toch zeker een week wachten

Reageren
    Anoniem

Dus ik ben niet zwanger van 2,3 weken geleden omdat hij negatief was? Ook al heb ik t gedaan om 6 uur.

Reageren
    John (moderator)

Die garantie kan ik je niet geven.

Reageren
    Anoniem

Oke!
    En STEL je doet het nog een keer niet veilig en hebt 2 dagen geleden de MAP ingenomen en doet het voor die ene keer dat het weer ‘onveilig’ was helpt die MAP dan? Als je die pil 2 dagen later nog een keer slikt?

Reageren
    John (moderator)

Als je dat doet DAN BEN JE DUS ONGELOOFLIJK DOM !!!!!!! Je vraagt toch gewoon om problemen.
    Het zijn geen snoepjes. Je kunt die dingen niet te pas en te onpas slikken.
    Het is een noodpil.
    Trouwens in het andere topic vertelde je dat je een condoom gebruikt..

Ik ben er dus nu wel klaar mee! Ik zit hier met jou mijn tijd te verdoen!

Reageren
    Anoniem

Ik zei STEL niet dat dat is gebeurd alleen STEL je hebt al 2 dagen geleden een MAP ingenomen en doet het daarna weer heeft dit kwaad?
    En stel je condoom scheurt maar hij komt NIET klaar in je omdat hij snel zijn penis uit je trekt ben je dan zwanger?

Reageren
    Anoniem

Reageer alsjeblieft……

Reageren
    Tatar

ik heb vandaag droog sex soort van gehad opzich een kort moment van een paar minuten, ik had boxer me vriendin onderbroekje ze ahd zelf een inleg kruisje aan doet ze altijd geen reden ervoor ik had me shirt om me boxer gewikkeld zegmaar bij me penis en we waren allebei staand ik ging ahter haar staan deed hem gewoon tussen der benen en ging gewoon tegen der aan niet klaargekomen ervoor was ik al 3 keeer klaargekomen maar dat was gwn zelf menstruberen kans op zwangerschap

Reageren
    John (moderator)

Zo kan ze toch niet zwanger raken…

Reageren
    Tatar

bij mij is het meeer ik maak eerste keeer in me leven zulke dingen mee weet er niks over maar bedankt ben opgelucht

Reageren
    Tatar

en met tussen der benen bedoel ik gwn bij der vagina maar dat begreepnje al neem ik aan

Reageren
    John (moderator)

Da had ik wel begrepen.  Spermacellen gaan niet door kleding/stof heen

Reageren
Reageer op: Droogsex
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.