Zoeken Vraag het forum

Droogsex

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • John (moderator)

Dat cervixslijm geeft aan dat je een eisprong hebt gehad. Niet of je wel of niet zwanger bent.

Als je cervixslijm verliest ( en we zullen er eens vanuit gaan dat dat zo is) zou je ongeveer over 14 dagen ongesteld moeten worden. Daar kunnen een paar dagen inzitten.

Anoniem

En dat soort bruine spul achting is dat het zelfde slijm? En wat zijn symptomen van zwanger worden? Na hoeveel dagen krijg je die symptomen? Maar wat denkt u nadat wat ik allemaal heb verteld is er een grote of kleine kans dat ik zwanger ben?

Reageren
    John (moderator)

De bruine afscheiding ontstaat omdat er nog wat oud bloed van de vorige menstruatie in de baarmoeder zat dat nu mee naar buiten komt.
    Eventuele zwangerschapssymptomen krijg je pas na weken…..
    Maak je maar niet al te veel zorgen. Wacht gewoon je menstruatie af.

Reageren
    Anoniem

Oke, ga ik doen! Alleen als je dat spul hebt in je onderbroek (slijm) dan weet je toch dat je binnenkort ongesteld word en dus niet zwanger ben eigenlijk? Want als je zwanger bent word je toch niet meer ongesteld? En stel je hebt geen slijm in je onderbroek ben je dan wel zwanger?

X

Reageren
    John (moderator)

Slijm hebben is niet iets wat perse moet en zegt ook totaal niets over zwangerschap.

Reageren
    Anoniem

Oké, stel ik ben binnen 4 dagen niet ongesteld. Moet ik me dan zorgen maken en een zwangerschapstest doen? Want er bestond een hele kleine kans dat L zwanger was alleen ik ben ook erg onregelmatig ongesteld, ik maak me waarschijnlijk altijd zorgen om niks haha!

Reageren
    John (moderator)

Hoezo over 4 dagen?
    Je hebt zelf al aangegeven dat je onregelmatig ongesteld bent. Als je nu cervixslijm verliest, is dat pas over 14 dagen ongeveer. Ook daar kan wat speling inzitten

Reageren
    Anoniem

En als je dat slijm verliest is het dan zowiezo zeker dat je binnenkort ongesteld word?

Reageren
    John (moderator)

Dat antwoord had ik al gegeven.

Reageren
    Anoniem

Wilt u dat nog een keertje herhalen? Xx

Reageren
    John (moderator)

Als je cervixslijm verliest ( en we zullen er eens vanuit gaan dat dat zo is) zou je ongeveer over 14 dagen ongesteld moeten worden. Daar kunnen een paar dagen inzitten.

Je had natuurlijk de berichtjes even terug kunnen lezen.

Reageren
    Anoniem

Sorry, maar bedankt.
    Nog even een vraagje, als je op elkaar ligt m’n vriendje heeft zijn onderbroek aan + zijn broek, en ik ook. En je schuurt een beetje over elkaar heen kan je dan zwanger raken ook al heb je kleren aan?

Reageren
    Anoniem

En nog 1 ding, als mijn vriendje klaar komt op mijn bed (op mijn laken) en die Spermacellen leven 2 dagen en ga die nacht slapen gewoon in een onderbroek kunnen die cellen dan nog in mijn vagina komen?

Reageren
    John (moderator)

Spermacellen leven buiten het lichaam maar 2-5 minuten.
    Sperma gaat niet door kleding heen.

Reageren
    Anoniem

oooh oke! En stel je ligt boven op elkaar met alleen een onderbroek aan en je wrijft de geslachtsdelen over elkaar heen en ik word nat en hij verliest voorvocht kan dat dan in de vagina komen (door de onderbroek heen) word je hierdoor zwanger? als dit zou kunnen?

Reageren
Reageer op: Droogsex
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.