John (moderator)
21 december 2014 om 17:14Dat cervixslijm geeft aan dat je een eisprong hebt gehad. Niet of je wel of niet zwanger bent.
Als je cervixslijm verliest ( en we zullen er eens vanuit gaan dat dat zo is) zou je ongeveer over 14 dagen ongesteld moeten worden. Daar kunnen een paar dagen inzitten.
Anoniem21 december 2014 om 20:23En dat soort bruine spul achting is dat het zelfde slijm? En wat zijn symptomen van zwanger worden? Na hoeveel dagen krijg je die symptomen? Maar wat denkt u nadat wat ik allemaal heb verteld is er een grote of kleine kans dat ik zwanger ben?
ReagerenJohn (moderator)
21 december 2014 om 21:16De bruine afscheiding ontstaat omdat er nog wat oud bloed van de vorige menstruatie in de baarmoeder zat dat nu mee naar buiten komt.
Reageren
Eventuele zwangerschapssymptomen krijg je pas na weken…..
Maak je maar niet al te veel zorgen. Wacht gewoon je menstruatie af.Anoniem21 december 2014 om 21:30Oke, ga ik doen! Alleen als je dat spul hebt in je onderbroek (slijm) dan weet je toch dat je binnenkort ongesteld word en dus niet zwanger ben eigenlijk? Want als je zwanger bent word je toch niet meer ongesteld? En stel je hebt geen slijm in je onderbroek ben je dan wel zwanger?
X
ReagerenJohn (moderator)
21 december 2014 om 22:17Slijm hebben is niet iets wat perse moet en zegt ook totaal niets over zwangerschap.
ReagerenAnoniem22 december 2014 om 09:53Oké, stel ik ben binnen 4 dagen niet ongesteld. Moet ik me dan zorgen maken en een zwangerschapstest doen? Want er bestond een hele kleine kans dat L zwanger was alleen ik ben ook erg onregelmatig ongesteld, ik maak me waarschijnlijk altijd zorgen om niks haha!
ReagerenJohn (moderator)
22 december 2014 om 10:25Hoezo over 4 dagen?
Reageren
Je hebt zelf al aangegeven dat je onregelmatig ongesteld bent. Als je nu cervixslijm verliest, is dat pas over 14 dagen ongeveer. Ook daar kan wat speling inzittenAnoniem22 december 2014 om 15:56En als je dat slijm verliest is het dan zowiezo zeker dat je binnenkort ongesteld word?
ReagerenJohn (moderator)
22 december 2014 om 16:24Dat antwoord had ik al gegeven.
ReagerenAnoniem22 december 2014 om 16:27Wilt u dat nog een keertje herhalen? Xx
ReagerenJohn (moderator)
22 december 2014 om 16:57Als je cervixslijm verliest ( en we zullen er eens vanuit gaan dat dat zo is) zou je ongeveer over 14 dagen ongesteld moeten worden. Daar kunnen een paar dagen inzitten.
Je had natuurlijk de berichtjes even terug kunnen lezen.
ReagerenAnoniem24 december 2014 om 10:41Sorry, maar bedankt.
Reageren
Nog even een vraagje, als je op elkaar ligt m’n vriendje heeft zijn onderbroek aan + zijn broek, en ik ook. En je schuurt een beetje over elkaar heen kan je dan zwanger raken ook al heb je kleren aan?Anoniem24 december 2014 om 10:52En nog 1 ding, als mijn vriendje klaar komt op mijn bed (op mijn laken) en die Spermacellen leven 2 dagen en ga die nacht slapen gewoon in een onderbroek kunnen die cellen dan nog in mijn vagina komen?
ReagerenJohn (moderator)
24 december 2014 om 11:03Spermacellen leven buiten het lichaam maar 2-5 minuten.
Reageren
Sperma gaat niet door kleding heen.Anoniem24 december 2014 om 12:23oooh oke! En stel je ligt boven op elkaar met alleen een onderbroek aan en je wrijft de geslachtsdelen over elkaar heen en ik word nat en hij verliest voorvocht kan dat dan in de vagina komen (door de onderbroek heen) word je hierdoor zwanger? als dit zou kunnen?
Reageren