Zoeken Vraag het forum

Droogsex

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • John (moderator)

Nee, ook zo raak je absoluut niet zwanger

Anoniem

Ik ben wel heel onregelmatig ongesteld want ben 14. alleen ben het nu al een tijdje niet.. en maak mij echt zorgen dat ik zwanger ben.. Moet ik me zorgen maken?? Want het was toch een kleine kans? X

Reageren
    John (moderator)

Het is gezien je leeftijd niet raar dat je menstruatie ongeregeld is. Ze kan zelfs een keer helemaal wegblijven. Je hebt nu verschillende vragen gesteld over verschillende dingen waarop ik iedere keer heb geantwoord dat je daar niet zwanger van kunt raken.

Reageren
    Anoniem

Oke dankjee! Maar als ik de pil wil gaan slikken, en ik begin daar mee moet ik die dan heel m’n leven door blijven slikken?
    En als m’n menstruatie wegblijft moet ik me dan zorgen maken dat ik zwanger ben?

Reageren
    John (moderator)

Nee, je hoeft de pil niet je hele leven door te blijven slikken.
    Je menstruatie is een verhaal apart. Als je heel onregelmatig ongesteld bent, is daar weinig over te zeggen. Maar ik denk niet dat je je zorgen moet maken.

Reageren
    Anoniem

Alleen wat bedoeld u met dat ‘een verhaal is apart’?
    En ik ben nu 1,5 jaar ongeveer ongesteld kan je dan wel nog onregelmatig ongesteld zijn? Of moet dat al lang voorbij zijn?

Reageren
    John (moderator)

Daar bedoel ik mee dat je weinig over kunt zeggen omdat je onregelmatig ongesteld bent.
    Dat kan soms wel enkele jaren duren.

Reageren
    Anoniem

… Maar hoeveel procent bestaat er precies om zwanger te raken? Door wat ik heb meegemaakt?

Reageren
    John (moderator)

Ik acht die kans toch wel heel erg klein. Een percentage kan ik je daar niet voor geven.

Reageren
    Anoniem

Maar dat slijm plakt bij mij niet het is echt opgedroogd soort wit spul, is dit wel hetzelfde slijm?
    En als ik dan binnen 2 weken niet ongesteld zou worden ben ik dan wel zwanger?

Reageren
    John (moderator)

Is het nou slijm of opgedroogd spul dat uit je vagina komt? Ik neem aan slijm. Dat droogt op in je onderbroek.

Omdat je onregelmatig ongesteld bent kan ik je daar geen antwoord op geven. Ik heb eerder al gezegd dat je ongeveer 2,5 week na de seks een zwangerschapstest kunt doen. Maar nogmaals: ik denk niet dat je zwanger bent.

Reageren
    Anoniem

Oke, dankuwel.
    Maar als je nog maagd ben en stel er komt sperma in je vagina kan je dan wel zwanger raken? Als je dan nog maagd ben?

Reageren
    John (moderator)

Als er sperma in je vagina komt kun je daar zwanger van raken. Of je maagd bent heeft daar niet veel mee te maken.

Reageren
    Anoniem

Kan je door voorvocht zwanger raken?

Reageren
    John (moderator)

Je blijft iedere keer opnieuw dezelfde vragen stellen. Dat antwoord heb ik in het begin van de discussie al gegeven.

Reageren
Reageer op: Droogsex
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.