John (moderator)
24 december 2014 om 13:11Nee, ook zo raak je absoluut niet zwanger
Anoniem25 december 2014 om 19:30Ik ben wel heel onregelmatig ongesteld want ben 14. alleen ben het nu al een tijdje niet.. en maak mij echt zorgen dat ik zwanger ben.. Moet ik me zorgen maken?? Want het was toch een kleine kans? X
ReagerenJohn (moderator)
25 december 2014 om 19:56Het is gezien je leeftijd niet raar dat je menstruatie ongeregeld is. Ze kan zelfs een keer helemaal wegblijven. Je hebt nu verschillende vragen gesteld over verschillende dingen waarop ik iedere keer heb geantwoord dat je daar niet zwanger van kunt raken.
ReagerenAnoniem26 december 2014 om 08:50Oke dankjee! Maar als ik de pil wil gaan slikken, en ik begin daar mee moet ik die dan heel m’n leven door blijven slikken?
Reageren
En als m’n menstruatie wegblijft moet ik me dan zorgen maken dat ik zwanger ben?John (moderator)
26 december 2014 om 13:02Nee, je hoeft de pil niet je hele leven door te blijven slikken.
Reageren
Je menstruatie is een verhaal apart. Als je heel onregelmatig ongesteld bent, is daar weinig over te zeggen. Maar ik denk niet dat je je zorgen moet maken.Anoniem26 december 2014 om 21:50Alleen wat bedoeld u met dat ‘een verhaal is apart’?
Reageren
En ik ben nu 1,5 jaar ongeveer ongesteld kan je dan wel nog onregelmatig ongesteld zijn? Of moet dat al lang voorbij zijn?John (moderator)
26 december 2014 om 22:06Daar bedoel ik mee dat je weinig over kunt zeggen omdat je onregelmatig ongesteld bent.
Reageren
Dat kan soms wel enkele jaren duren.Anoniem27 december 2014 om 00:29… Maar hoeveel procent bestaat er precies om zwanger te raken? Door wat ik heb meegemaakt?
ReagerenJohn (moderator)
27 december 2014 om 00:48Ik acht die kans toch wel heel erg klein. Een percentage kan ik je daar niet voor geven.
ReagerenAnoniem28 december 2014 om 12:40Maar dat slijm plakt bij mij niet het is echt opgedroogd soort wit spul, is dit wel hetzelfde slijm?
Reageren
En als ik dan binnen 2 weken niet ongesteld zou worden ben ik dan wel zwanger?John (moderator)
28 december 2014 om 13:11Is het nou slijm of opgedroogd spul dat uit je vagina komt? Ik neem aan slijm. Dat droogt op in je onderbroek.
Omdat je onregelmatig ongesteld bent kan ik je daar geen antwoord op geven. Ik heb eerder al gezegd dat je ongeveer 2,5 week na de seks een zwangerschapstest kunt doen. Maar nogmaals: ik denk niet dat je zwanger bent.
ReagerenAnoniem28 december 2014 om 14:08Oke, dankuwel.
Reageren
Maar als je nog maagd ben en stel er komt sperma in je vagina kan je dan wel zwanger raken? Als je dan nog maagd ben?John (moderator)
28 december 2014 om 15:10Als er sperma in je vagina komt kun je daar zwanger van raken. Of je maagd bent heeft daar niet veel mee te maken.
ReagerenAnoniem28 december 2014 om 15:48Kan je door voorvocht zwanger raken?
ReagerenJohn (moderator)
28 december 2014 om 17:44Je blijft iedere keer opnieuw dezelfde vragen stellen. Dat antwoord heb ik in het begin van de discussie al gegeven.
Reageren