- Anoniem8 oktober 2014 om 23:19
Hallo ik wil graag zwanger worden en ik heb normaal woensdag 8 oktober mijn eisprong en ik heb daarvoor seks gehad die vrijdag en zaterdag en zondag dus eigelijk 3,4,en 5 oktober seks gehad ik hoop dat ik nu zwanger ben.
10 reactiesReagerenJohn (moderator)
9 oktober 2014 om 00:12De beste tijd is ca. 2 dagen voor de eisprong.
Reageren
3 en 4 oktober was dus te vroeg. 5 oktober zou net nog kunnen.
Je had beter seks kunnen hebben op 5,6,7 oktober. Jullie hadden dus iets langer door moeten gaan.Anoniem9 oktober 2014 om 09:35Oke nu kan ik helemaal niet meer volgen. De ene zegd ja is goed hoe we bezig zijn de andere andere zegd probeer om de dag seks te hebbe en nu gij zegt das te vroeg? Zondag heb ik nog seks gehad met men vriend en ze hebbe volgens u ong 2dagen de tijd nodig om bij de eileiders te kome dus dan zitte we al dinsdag en ze kunne 3 dagen leven dus dan zitten we aan woensdag de dag dat ik mijn eisprong heb. Dus is er toch kans?
ReagerenJohn (moderator)
9 oktober 2014 om 13:22Even heel kort door de bocht:
Ze hebben 2 dagen nodig om in de eileider te komen en leven ongeveer 3 dagen.
3 + 3 = 6 dood voor de 8ste
4 + 3 = 7 dood voor de 8ste.Dus 1-2 dagen voor de eisprong zijn de beste dagen. Dat is dan dus 6-7 oktober.
In het aller gunstigste geval 3 dagen. Ik had al gezegd dat de seks van 5 oktober misschien net nog zou kunnen. Maar dat is al twijfelachtig.
Maar die andere dagen waren gewoon te vroeg.Als ik mij goed herinner ben je al langere tijd hiermee bezig en heb ik het ook al vaker uitgelegd. Je kunt een bevruchting niet exact afmeten in 3 dagen. Zo raak je dus nooit zwanger. Je zult er iets meer moeite voor moeten doen. Als je weet wanneer ongeveer je eisprong is neem dan een ruim aantal dagen om seks te hebben. Enkele dagen ervoor en enkele dagen erna. Dan heb je de grootste kans. Het lijkt met toch niet bepaald een straf om vaker dan 3 x in een week seks te hebben als je graag zwanger wilt worden.
ReagerenAnoniem9 oktober 2014 om 17:27Wat bedoel je met die 4+3? Ma als je dat op YouTube ziet dan gaat dat allemaal zo gemakkelijk hup de eicel is bevrucht en in het echt duurt het maanden.. pff ik wil gewoon een kindje. En meer seks geen probleem. Ik hoop dat het deze keer prijs is dat ik eindelijk zwanger ben.aub moeder natuur gun mij een kindje.
ReagerenJohn (moderator)
9 oktober 2014 om 18:37Als je op de 4de oktober seks hebt en daar 3 dagen bijtelt kom je dus op 7 oktober. In dat geval kan de spermacel op de 8ste dus al dood zijn.
ReagerenAnoniem9 oktober 2014 om 22:04Ma ik heb te zondag seks gehad en woensdag normaal mijn eisprong dus is er toch een kans dat ik zwanger ben?
ReagerenJohn (moderator)
9 oktober 2014 om 23:52Ik weet dat het moeilijk is. Maar die vraag heb ik toch echt al 2 x beantwoord
Reageren
5 oktober zou nog net kunnen maar ook daar zit je dus tegen die drie dagen aan.Anoniem10 oktober 2014 om 20:23Euhm ik heb sinds vandaag het gevoel dat ik ongesteld moet worden en ik moet ze normaal binnen 2 weken hebbe wat zou dat kunnen zijn
ReagerenJohn (moderator)
10 oktober 2014 om 20:25Ik zou het echt niet weten.
ReagerenAnoniem10 oktober 2014 om 22:00Hmm laat maar.. tot later misschien
Reageren