- Anoniem7 december 2014 om 21:05
Euhm we proberen zwanger te worden ma nu is mijn vraag zou ik zwanger kunne zijn? Ik heb te vrijdag 28nov seks gehad en zaterdag nacht 29-30 nov seks gehad en maandag 1dec en vrijdag nacht 5-6dec seks gehad en vandaag seks gehad en ik moet normaal mijn eisprong rond 5dec gehad hebben. Heb deze keer niks gevoeld. Zou ik zwanger kunne zijn? Is er kans?
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
7 december 2014 om 22:10Daar kan niemand je antwoord op geven.
Maar het beste is om 1-2 dagen voor de eisprong seks te hebben. Dan is de kans het grootst. Ik weet niet wanneer je de eisprong hebt gehad…..
ReagerenAnoniem7 december 2014 om 23:04Ja ik weet dat ook niet normaal voel ik dat ma deze keer heb ik niks gevoelt. Normaal rond de 5de dec dus het kan daarvoor geweest zijn of erna. Ma ik hoop dat er een kans is dat ik zwanger ben.
ReagerenAnoniem9 december 2014 om 15:54Hallo? Waarom antwoord je niet? Ik ben ziek en heb gisteren nog seks gehad ma daarvoor was ik ook ziek ma heb gehoord als je ziek bent en je hebt seks dat je dan sneller zwanger geraakt. Is dat waar?
ReagerenJohn (moderator)
9 december 2014 om 17:15Waar moest ik dan nog op antwoorden?
Ik kan je echt niet vertellen of je zwanger bent hoor of hoe groot je kansen zijn. Het spijt me.Over dat ziek zijn en zwanger raken:
Reageren
dat is een fabel.Anoniem16 december 2014 om 19:44Een vraag, ik moet normaal nu donderdag mijn maandstonden hebbe ma te zondag kreeg ik krampen en bruinverlies en bij het afvegen licht roze nu is mijn vraag kan ik zwanger zijn of?
ReagerenJohn (moderator)
16 december 2014 om 23:37Ik denk dat het toch de voorbode van je menstruatie is.
Reageren