Zoeken Vraag het forum

ik wil zo graag een baby!

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Blondje

hallo meiden
    ik zou graag even met iemand over kunnen praten.
    Ik ben in laatste keer 10 mei ongi gewees toen ook gestopt met de pil
    heb veel geklust deZe maand morgen normaal ongi worden (cyclus van de pil) ik wil zo graag een baby.
    Zou ik nu al zwanger kunnen zijn?

Ik hoop snel op een reactiie

liefs blondje

8 reacties
    Reageren
    Sanne

Hi meid

Het zou mischien wel kunnen maar hou er ook rekening mee dat het lang kan duren je moet mischien nog ontpillen.
    En afwachten wanneer je volgende ongesteldheid is, je lichaam moet het nu weer helemaal zelf doen en dat kan kort of lang duren dat verschil per persoon

Wij zijn hier nu ong 7/8 maanden bezig met zwanger worden en geloof me meid dat is nog helemaal niet zo lang,er zijn ook meiden die doen er meer dan een jaar over!

En ik weet dat als je er eenmaal mee bezig bent je het zo snel mogelijk wil.
    Het beste kan je om de dag sex hebben want dan heeft het sperma tijd om te herstellen en heb je vaak sterker sperma.

Ook je cyclus goed bekijken en zo weet je wanneer je eisprong is.

Ik wil je succes wensen!
    Liefs

Reageren
    BlonDjeé

hey meis.
    dankje voor de reactie, ik denk zelf ook wel dat ik moet ontpillen maar het kan ook de eerste keer raak zijn.. zou wel leuk zijn.
    ik zou dus vandaag ongi moeten worden maar ben het niet.
    ik wacht nog wel even met testen ook al ben ik zo nieuwschierig
    mijn ongi kan ook later komen dat weet ik.
    het is spannend en ik wacht wel gewoon af.
    liefs BlonDjee

Reageren
    Anoniem
    BlonDjeé

hey hey
    ik ben vandaag 2 dagen overtijd( dat hoop ik tenminste:P)
    ik wil het zo graag.
    het blijft spannend
    ik heb nog geen test gedaan ik denk dat ik wacht tot zondag en als ik dan nog niet ben dan doe ik een test
    liefs asia

Reageren
    Zonnetje

Hoi Asia,

Ik begrijp heel goed dat als je stopt met de pil omdat je een kindje wilt, je dit liever gisteren wilde dan vandaag. Helaas is het meestal zo dat je lichaam moet ‘herstellen’ van het pilgebruik. Gemiddeld duurt het een maand of 9 voordat een vrouw zwanger is. Er zijn natuurlijk uitzonderingen (langer en korter).

Bij mijn 1e dochter was ik in 3 maanden zwanger; bij mijn 2e zwangerschap (ik ben nu 22 wkn zwanger) duurde het veel langer; ruim 1 jaar en 9mdn. Achteraf door een syndroom (had ik al, maar heb dus bij mijn dochtertje veel geluk gehad).
    Laat je niet gek maken, dromen mag, maar wees realistisch. En hoe minder je ermee bezig bent… hoe leuker de verrassing straks toch? 😉

Reageren
    BlonDjee

ik snap wat je bedoeld. Ikmoest weet ook dat het even kan duren
    maar ik wacht wel af ik ga morgn mijn eerste test doen en dan zie ik wel en anders wacht ik wel tot ik onging word.
    Liefs BlonDjee

Reageren
    sal

hallo ik wil ook graag zwanger worden ik heb vorig jaar in november mijn menstruatie gehad en daarna pas maart en april normaal weer ongesteld geweest en ik heb gisteren omgang gehad na mijn menstruatie.mijn vraag is is het wel zo dat ik door een keer omgang zwanger kan raken?ik heb geen de pil gebruikt.ik wil zo graag een kind van mijn vriend maar onze relatie gaat niet zo byzonder maar hij wil mij wel een kind geven alleen zo snel mogelijk.ik weet niet of ik zo snel zwanger kan raken.kan ik wel zwanger worden door na 2 maanden ongesteld te worden en 1 keer omgang?ik heb een cyclus van 30 dagen gehad.maar ik heb wel de ovulatie test gedaan alleen ik zag wel 2 streepjes bij t en c maar bij t was die streep niet zo donker als bij c.maar we hebben tog omgang gehad.wie kan mij helpen met mijn vraag?

Reageren
    Hanneke

Tsja, het zou kunnen maar anders doe je toch nog een test? Wanneer moet je weer ongesteld worden dan?

Groetjes

Reageren
Reageer op: ik wil zo graag een baby!
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.