- Anoniem23 oktober 2014 om 21:59
Hallo, ik probeer zwanger te worden. Ik ben al een paar dagen overtijd en heb veel last van mijn borsten die doen ik weet nie hoeveel pijn en zijn wat groter en gevoeliger. En heb ook last van hoofdpijn en misselijkheid. Ik heb een testje gedaan en er kwam een heeel licht streepje je moet goed kijken om dat streepje te zien en 1 donker streepje. Zou ik een paar dagen wachten om opnieuw te testen? En ben ik volgens deze uitleg zwanger? Ik hoop van wel
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
23 oktober 2014 om 22:12Als je een paar dagen overtijd bent kun je nog geen zwangerschapsverschijnselen hebben. dat zou wel erg vroeg zijn.
Ik zou inderdaad over een week nog een test doen.
ReagerenAnoniem23 oktober 2014 om 22:18Bij men vorige zwangerschap had ik da ook al vroeg dus. En heb zo een online test gedaan en er staat dat ik 79% kans heb op zwangerschap ik wacht wel gewoon af.
ReagerenJohn (moderator)
23 oktober 2014 om 22:20Doe over een weekje een nieuwe test.
Reageren
Ik hoop het voor je.Anoniem23 oktober 2014 om 22:26En die test die ik vandaag heb gedaan? 1 donker streepje en 1 heeel licht streepje je moet goed kijken. Das toch positief dan of nie?
ReagerenJohn (moderator)
23 oktober 2014 om 22:40[quote]Ik heb een testje gedaan en er kwam een heeel licht streepje je moet goed kijken om dat streepje te zien en 1 donker streepje. Zou ik een paar dagen wachten om opnieuw te testen?[/quote]
Reageren
Je hebt dus zelf twijfels over de test. Dus wacht een weekje en doe een nieuwe test. Misschien is het streepje dan wel goed te zien.Anoniem23 oktober 2014 om 22:43Ok
Reageren