Pas gestopt met pil, pijnlijke tepels dikke afscheiding. Zwanger?

Heey,

Ik ben 12 mei gestopt met de pil en ben 16mei ongesteld geworden en was 21 mei niet meer ongesteld.

28 mei kreeg ik hele dikke doorzichtige afscheiding wat ik normaal nooit heb.. Het was heel erg kleverig.

Nu is het 1 juni en heb al vanaf 30 mei last van pijnlijke tepels.. Ik heb 30 mei een test gedaan en die is negatief. Ben ik nu aan het ontpillen of ben ik toch zwanger?

Ik wil heel graag zwanger worden maar word zo zenuwachtig van al dat gedoe!

Reageren

Het zou kunnen dat dit cervixslijm was. Dat komt normaal vrij bij de eisprong.
    Om te testen was je natuurlijk veel te vroeg.
    Je hebt 16 mei een onttrekkingsbloeding gehad. Met veel geluk zou je dan in principe een eisprong kunnen hebben gehad tussen de 27-30 mei. Dus zwanger kun je dan sowieso nog niet zijn. Testen kun je pas op de eerste dag van de nieuw te verwachten menstruatie. En dat zou dan ongeveer over 2 weken zijn.
    Je pijnlijke tepels zullen door het ontpillen worden veroorzaakt.

Reageren

Allereerste bedankt voor het antwoorden.

Is het dus wel een goed teken dat ik een eisprong heb gehad??

En hoe weet je nou zeker dat je klaar bent met ontpillen?

Ik heb zoveel vragen, Maar denk ook dat het komt omdat ik heel graag zwanger wil worden.
    Ik krijg zoveel kriebels nu. mijn lichaam vraagt er gewoon om. " Vriendinnen die in de maand juni zijn uitgerekend, kindjes en babykleertjes" die ik zie.

Reageren

Als je een eisprong zou hebben gehad is dat zeker een goed teken.
    En hoelang het ontpillen duurt kan niemand je vertellen. Dat is nl voor iedereen anders. Je zult dus even je volgende menstruatie moeten afwachten.

Reageren

Tijd zal het leren...

Reageren

Bedankt voor je antwoorden

Groetjes cheryl

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Pas gestopt met pil, pijnlijke tepels dikke afscheiding. Zwanger?

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe