- Anoniem16 februari 2014 om 15:17
En nog 1 laatste vraag, ik ben denk ik niet zwanger.
Maar hoe kom ik van die gedachtes af dat ik het wel ben.”
Want ik maak mezelf er echt gek door.Anoniem16 februari 2014 om 15:19Maar ik heb geen seks gehad met hem, hij is alleen met zijn eikel door mijn schaamlippen geschuurd.
Daarvoor kan ik toch niet zwanger zijn, en al hellemaal niet als ik de MAP ingenomen heb?
Dit maakt me weer heel onrustig
ReagerenJohn (moderator)
16 februari 2014 om 15:20Je bent gewoon niet niet zwanger.
Reageren
Je zult jezelf over die gedachte heen moeten zetten. Gebruik de volgende keer gewoon een condoom. Hoef je die stress niet meer te hebben.John (moderator)
16 februari 2014 om 15:22Seks is een algemeen begrip. Niet alleen neuken is seks.
ReagerenAnoniem16 februari 2014 om 15:33Je bent gewoon niet niet zwanger.
Wat bedoelt u daar mee,
Reageren
Dat ik niet zwanger kan zijn of juist wel?Anoniem16 februari 2014 om 15:37Ik wil graag een duidelijke bevestiging van dat ik het niet ben.
ReagerenJohn (moderator)
16 februari 2014 om 16:04Daar had dus moeten staan:
Je bent gewoon niet zwanger.Vragen in de gebiedende wijs vind ik ongepast.
Als je geen idee hebt van hoe je zwanger kunt raken speel dan ook geen seksspelletjes. Denk van tevoren na over consequenties.Als je twijfels blijft houden en 100% zekerheid wil, ga dan naar je huisarts.
ReagerenAnoniem16 februari 2014 om 16:16Sorry ik was echt gestresst, het was ook de eerste keer dat ik zoiets heb gedaan.
Ik was gewoon echt gestrest, en ik zal proberen om de gedachtes uit mn hoofd te zetten.
ReagerenAnoniem16 februari 2014 om 20:36Weet u dat zeker, dat het zo niet kan?
Reageren