Zoeken Vraag het forum

zwanger door sperma dat langs vagina is gelopen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Monique

Was laatste dag van mijn menstruatie, en hoezo kan dar niet? Wat als je een vroege eisprong hebt

John (moderator)

Je kunt niet zwanger raken tijdens de menstruatie als je dan ook nog een tampon in hebt.

Reageren
    Monique

Dat kan niet door de tampon??

Reageren
    John (moderator)

Door de menstruatie en de tampon

Reageren
    Monique

Ik zat op mijn laatste dag en heb altijd een vroege eisprong..

Reageren
    Monique
    John (moderator)

Ik kan je blijkbaar niet overtuigen. Neem contact op met je huisarts. Je kunt eventueel de Ella-one gebruiken, maar dat moet dan binnen 5 dagen na de seks

Reageren
    Monique

Beste John u begrijpt me verkeerd denk ik,
    Er is geen sex geweest.
    Mijn vraag is alleen ik zat op de laatste dag van mijn menstruatie haf een tampon in stel er komt een beetje sperma op de vagina door een vinger of je daar zwanger door kan raken of dat dat nii kan door de tampon

Reageren
    Monique

Meer in de zin van stel je hebt een vroege eisprong, of je dan zwanger kan raken of dat de tampon dat tegenhoud omdat je niet ver de vagina ik kan.

Reageren
    Monique

Want wat ik nii helemaal begrijp is dat u begint over een morning after pil, als u zegt dat het onmogelijk is

Reageren
    John (moderator)

Dat komt omdat jij steeds weer dezelfde vraag stelt en ik daar al meerdere keren op heb geantwoord. Je raakt zo niet zwanger. Je blijft er dus twijfels over houden. Als je dan van de twijfels en de stress af wilt, bel je met je huisarts of neem de morning after pil. Ik kan je blijkbaar niet geruststellen. Heb al meerdere keren gezegd dat je zo niet zwanger raakt en ook meerdere keren waarom niet.

Reageren
    Monique

Dus als ik het goed begrijp ook al heb je een vroege eisprong de tampon houd dat tegen?

Reageren
    Monique
    John (moderator)

Alle antwoorden zijn gegeven.

Reageren
    Monique

Daar heeft u nog geen antwoord op geheven dus 0% kans?

Reageren
Reageer op: zwanger door sperma dat langs vagina is gelopen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.