- Anoniem28 december 2015 om 10:29
Hallo allemaal, ik heb laatst mijn vriendje afgetrokken in één van mijn meest vruchtbare dagen, zijn sperma belandde aan de binnenkant van mijn slipje en daarna heb ik dat slipje weer aan gedaan. Deze spermavlek zat precies op de plek waar ook mijn vagina zit. Nu ben ik bang dat ik hier Door zwanger ben geworden, vooral omdat ik ook net gevingerd was en mijn vagina dus nat en open was. Kan het zijn dat ik zwanger ben? Heb verder nog geen simptonen want het is gisteren gebeurd. Wel gister avond een vreetkick maar ik weet niet of dat iets betekent….
Groetjes van een bezorgd meisje van 14 die nog maagd is.3 reactiesReagerenJohn (moderator)
28 december 2015 om 12:10Zo raak je niet zwanger hoor….Bovendien kun je een paar uur na de seks onmogelijk zwangerschapssymptomen hebben
ReagerenAnoniem28 december 2015 om 13:48Heel erg bedankt, ik weet namelijk niet wanneer je nou wel en niet zwanger word.
Reageren
U ook een voorspoedig 2016 toegewenstAnoniem28 december 2015 om 21:22Vreetkick kan van de spanning zijn, van de gebeurtenis of andere dingen. Soms moet ik me ook weleens af reageren en dan wat snaaien en de ene keer heb je wat meer honger dan de andere keer. Weet niet hoe het bij jou is maar ongeveer een week voor de menstruatie heb ik ook ineens meer honger en vlak voor de menstruatie juist weinig trek.
Reageren
Wel beter voorzichtig zijn. Neem aan dat je je slipje wel een beetje hebt schoongemaakt.