- Sakramanda26 mei 2013 om 08:34
Goed, het is nogal een lang verhaal.
Ik neem al 7 maanden de pil, elisa 35. Deze maand startte ik zoals gewoonlijk de pil op vrijdag en kwam op het einde uit op een donderdag, wat ik een beetje vreemd vond maar ik had er eigenlijk nog nooit op gelet waar ik precies uitkwam op het einde van de strip… 21 pillen en de eerste nam ik op een vrijdag, dus dan moet ik wel de donderdag de laatste pil genomen hebben. Ik kan mij niet herinneren dat ik iets anders gedaan heb dan anders.. De laatste dag dat ik de pil nam (donderdag), had ik ‘mijn eerste keer’ waarbij mijn vriend zich op tijd terugtrok. Nu had ik zoals altijd na 4 dagen mijn regels op hetzelfde moment als altijd. Maar… nu had ik mijn regels maar voor 2-3 dagen terwijl ik ze normaal altijd, echt altijd 4-5 dagen heb. En mss is dit ook nog belangrijk: ik zit in een stressvolle periode aangezien de examens eraan komen en ik nam al enkele jaren Roaccutane en ben deze maand gestopt… Ik heb een hele grote familie die nog nooit problemen heeft gehad met kinderen krijgen in de gehele familiegeschiedenis die mij tot nu toe verteld is, hele grote gezinnen en zo. Ik ben nu enorm bang dat ik mss zwanger kan zijn… Kan je zwanger worden 4 dagen voor je regels?1 reactieReagerenAnoniem26 mei 2013 om 09:36Je hebt gemenstrueerd, dus ben je niet zwanger. Je kunt voor de zekerheid even een testje doen, maar je zegt zelf dat je ook last hebt van examenstress. Ik denk dat het daar door komt.
Succes met je examens.
Reageren