Zoeken Vraag het forum

Ben ik zwanger?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Sakramanda

Goed, het is nogal een lang verhaal.
    Ik neem al 7 maanden de pil, elisa 35. Deze maand startte ik zoals gewoonlijk de pil op vrijdag maar kwam op het einde uit op een donderdag, wat denk ik nooit gebeurd was (had er eigenlijk nog nooit op gelet… 21 pillen en de eerste nam ik op een vrijdag). Ik kan mij niet herinneren dat ik iets anders gedaan heb dan anders maar ik maakte mij er niet veel zorgen over (2x pil op dezelfde dag? ). De laatste dag dat ik de pil nam (donderdag), had ik ‘mijn eerste keer’ waarbij mijn vriend zich op tijd terugtrok. Nu had ik zoals altijd na 4 dagen mijn regels op hetzelfde moment als altijd. Maar… nu had ik mijn regels maar voor 2-3 dagen terwijl ik ze normaal altijd, echt altijd 4-5 dagen heb. En mss is dit ook nog belangrijk: ik nam al enkele jaren Roaccutane en ben deze maand gestopt… Ik heb een hele grote familie die nog nooit problemen heeft gehad met kinderen krijgen in de gehele familiegeschiedenis die mij tot nu toe verteld is, hele grote gezinnen en zo. Ik ben nu enorm bang dat ik mss zwanger kan zijn…

1 reactie
    Reageren
Reageer op: Ben ik zwanger?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Naar de huisarts gaan
5 min leestijd

Naar de huisarts: wat kost een consult en wat wordt vergoed?

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.