Zoeken Vraag het forum

Keelzuur slecht voor sperma?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Petje

Hallo,
    Ik en mijn vrouw zijn al ongeveer 1 jaar bezig zwanger te worden!
    Nu wil het tot op heden niet lukken.
    Nu is mijn vraag: kan het zijn dat door de orale sex het sperma niet goed overleeft in de vagina?
    Mijn penis verdwijnt altijd helemaal in haar keel en meestal meteen erna beginnen we met het vrijen.
    Nu weet ik dat maagzuur sperma natuurlijk direct verteert, is dit ook met het slijm uit de keel het geval? Of kan dit invloed hebben op de kwaliteit van het sperma?

3 reacties
    Reageren
    Emma

Hai, hier heb ik nog nooit van gehoord. Maar je komt toch niet klaar in haar keel, maar in haar vagina? Misschien tijd om eens naar een gynaecoloog te gaan en kijken of het aan (een van) jullie ligt.

Succes met zwanger raken

Reageren
    dokterK

Ach nee, zoveel invloed heeft dat niet. Er komt nog genoeg gezond sperma over als je ejaculeert in haar vagina.

Reageren
    Petje

Dank voor de reacties!
    Maar je neemt ook een deel van het keelzuur mee de vagina in?

Reageren
Reageer op: Keelzuur slecht voor sperma?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.