Zoeken Vraag het forum

Sperma in mond, kan dit kwaad?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • roy

Eigen sperma doorgeslikt:

Ik had laatst geƫjaculeerd en ging toen mijn vriendin beffen en kreeg toen mijn eigen sperma in mijn mond en heb het ook doorgeslikt.

Weet iemand of dit kwaad kan?

11 reacties
    Reageren
    Esther

Nee Roy, dat is niet erg.

Sperma bestaat uit eiwitten. Eiwitten worden gewoon door de darmen verteerd. Eiwitten hebben we nodig om te leven en daarom eten we vlees, eieren, vis en noten en drinken we melk, omdat daar eiwitten in zitten.

Als het sperma van een ander is, kan het wel kwaad in verband met SOA overdracht.

Reageren
    Reinhart

Nee, dat is niet erg en je kunt ook niet zwanger worden omdat je een man bent, en omdat er geen bevruchting plaatsvindt tussen een zaadcel (van de man) en de eicel (van de vrouw).

Reageren
    nietje

Maar de vriendin kan wel zwanger raken als ze geen anti-conceptiemiddel heeft gebruikt!

En zonder condoom heb je kans op een soa.

Ik zou me daar drukker om maken dan sperma in de mond.

Reageren
    Floor

ja, inderdaad! Goed opgemerkt!

Het zou wel de eerste keer zijn dat een man met zijn mond sperma bij de vrouw inbrengt en dat er een zwangerschap uit volgt.

De mond-enzymen zijn behoorlijk agressief en ik vraag mij of het sperma hiertegen bestand is en actief kan blijven.

Reageren
    roy

Nou ik bedoel of het voor me zelf kwaad kan of ik er zelf iets van kan krijgen en als ik bijv. de penis van een ander die geen soa heeft in de mond neem of ik daar dan toch een soa van krijgen kan.

Reageren
    Joris

Nee hoor, je kunt niet ziek worden van je eigen sperma. En als je sperma van een andere man in je mond krijgt waarvan je zeker weet dat die man niet besmet is, kun je daar ook niets van krijgen.

Reageren
    Anoniem

hoe krijg je dat voor elkaar zeg ijgen sperma in je mond
    snap niet hoe het kan

Reageren
    Anoniem

nou dat is niet zo een probleem om als man zijnde sperma in je mond te krijgen,als je eerste jezelf bevredigd op je partner en zij wil ook haar aandeel in de vrijage ga je haar beffen en dan komt je eigen sperma in je mond,heel simpel .overkwam mij ook wel eens .

Reageren
    ROKKIE

Als het in haar mond geen kwaad kan dan kan het in uw eigen mondĀ  darmenĀ  maagĀ  ook geen kwaad het gaat gewoon de zelfde weg als een boterham met kaas

Reageren
    Anoniem

Hallo .

Ik heb sperma door geslikt voor het eerste keer en me vraag is gewoon
    Wat gebeurd er in je lichaam en waar gaat het sperma toe in je lichaam
    En hoe lang leef het sperma in je lichaam als je het door slikt

Reageren
    John (moderator)

Dat gaat naar je maag en gaat meteen dood. Maar een soa of HIV zou je er wel van kunnen krijgen

Reageren
Reageer op: Sperma in mond, kan dit kwaad?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.