Zoeken Vraag het forum

aan de pil en zwanger

Beheerd door

Peter (huisarts)

Ik neem de pil, normaal geen probleem, maar de laatste tijd ben ik vaak opgejaagd, daardoor vaak last van darmen en vaak diarree.
    Heb een vriend, nog niet zo lang, dus hij wil zelfs met de pil, toch voorzichtig zijn en een condoom geeft een heel ander gevoel dus hij stopt, toch wel stuk voor het klaarkomen en dan trekt hij zichzelf verder af op mij of trek ik hem verder af ofzo…
    Dus, je zou zeggen: dubbel veilig.
    Echter … ben een week overtijd en … ben ik nooit!
    Kan het nu zijn dat door mijn diarree mijn pil niet werkt en hij misschien toch al zonder eigen weten een klein beetje klaar gekomen is?
    bedankt

6 reacties
    Reageren
    Emmeke

Hai, als je binnen 4 uur na innemen van de pil echte waterdunne diarree hebt of hebt gespuugd, dan is de pil niet betrouwbaar. Maar jullie gebruiken ook nog een condoom dus ik zou niet weten hoe jij zwanger zou moeten zijn. Er zijn wel meer redenen te bedenken voor het uitblijven van een menstruatie hoor! Je zou natuurlijk een testje kunnen doen, dan weet je het zeker.

Groetjes

Reageren

Emmeke,
    We nemen geen condoom …
    Daarom net stopt hij vroeger, niet vlak voor het klaarkomen maar ‘normaal’ fatsoenlijk vroeger en ‘werken’ we alles dan af… 🙂
    Dus die diarree dan misschien nog, ok.
    Maar een man voelt toch wanneer hij klaarkomt?!
    En is niet een puber die niet weet wat het is maar een man van 43 dus …
    Wanneer hij (klinkt niet maar kom) uit me gaat, dan moet ofwel hij, ofwel ik toch nog even trekken alvorens hij klaarkomt … dus niet dat hij in me zit en last-minute eruit dat de helft er nog in kan zitten (klinkt echt niet) :-(…
    Dus? Kan misschien vanalles zijn, maar k ben vaker opgejaagd enzo en nog nooit uitgebleven dus …

Reageren

en ivm die menstruatie die wegblijft …
    was even aan’t kijken naar de aanwijzing van quote
    ° geen anti-depressiva ° k ben nog maar 33 dus geen menopauze in nabije toekomst

Reageren
    Joleen

Het schijnt dat je door voorvocht niet zwanger kunt raken. Lees deze site maar eens: http://www.nvsh.nl/opinie/voorlichtingVoorvocht.htm Maar goed, als je het echt niet vertrouwd, doe dan even een testje…

Groet Joleen

Reageren
    Fee

Kan me niet voorstellen dat een man van 43 niet voelt of hij al is klaargekomen 😉 en bovendien help jij hem een handje of hij zichzelf tot een orgasme, dus de kans dat je zwanger bent lijkt me echt heel klein, maar wat Joleen al heeft gezegd, doe een testje, dan weet je het zeker. Laat je weten hoe het met je gaat?

Fee

Reageren
Reageer op: aan de pil en zwanger
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.