- Anoniem21 september 2016 om 15:20
ik slik al een tijdje de pil elke ochtend als ik wakker word maar niet steeds op t zelfde tijdstip ik heb nu afgelopen weken velen maal seks gehad en niet altijd met condoom maar dan stopte hij optijd wanneer hij klaar kwam zodat hij niet in mij kwam alleen zo net was t wel gebeurt en was hij dus wel in mij klaargekomen ik heb verder geen diarre gehad of overgegeven dus als t goed is is mijn pil gewoon veilig maar voor de zekerheid wil ik nog wel even bevestiging of ik nu maatregelen moet nemen omdat ik toch wel zwanger kan zijn of dat t gewoon goed is zo?
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
21 september 2016 om 16:00Als er niet meer dan 12 uur verschil zit in het innemen van de pil is er niets aan de hand en hoef je verder geen andere maatregeken te nemen
Reagerenstephanie199921 september 2016 om 21:17Er zal in principe niks aan de hand zijn als je pil goed gebruikt. Maar wat ik wel graag wil vertellen is, stel je voor gebruikt de pil niet en je laat hem niet klaarkomen maar wel in je vagina treden [b]Kan je nog steeds zwanger worden[/b]. Dit komt omdat in het voorvocht ook enorm veel zaadcellen rondzwemmen die jou willen bezwangeren. Kijk daar echt mee uit.
Reageren