help, toch zwanger?

gestopt met de pil, ben zo bang.. iemand nog tips? want als ik stress kan mijn menstruatie echt lang wegblijven.. pff.

Reageren

hallo allemaal, ik begin hem toch te stressen..
    ik bedoel, ik slik de lichtste pil en een vriendin zei dat die alleen hielp voor ongesteldheid?
    maar we hebben een condoom gebruikt en hij kwam niet klaar? dan is de kans toch al heel klein? ik ben nooit mijn pil vergeten? heb 2/3weken terug 2zwangerschapstesten gedaan en die waren negatief?
    ik heb heel erg last van mijn borsten en pijn bij mijn maag, veel plassen en zat volgens de dokter tegen blaasontsteking aan? als ik mijn broek aan heb geeft die af in mijn buik, dus allemaal vormpjes enzo.. ik heb een grote ader van mijn been tot mijn buik die ik oppeens goed zie? help? ben vandaag gestopt met de pil..

Reageren

HEEEELP?

Reageren

@xmaudy... wat wil je nu? Doe dan een test in plaats van te gillen op een forum. Je hebt al zo veel advies gekregen... Meis, doe iets aan jezelf.

Emma

Reageren

hee allemaal, ik wil iedereen bedanken voor de reactie's dat heeft mij toch wel geholpen.
    ik ben gister gestopt met mijn pil en ik heb nu een soortvan bruin slijm en hevige buikpijn, gewoon ongesteldheidsbuikpijn dus ik denk dat het eraan zit te komen! super bedankt allemaal, als het anders is dan laat ik dat wel weten.

groetjes.

Reageren

Hai xmaudy, gelukkig!

Reageren

nual weer stress, dat slijm was heel weinig en verder is er nietsmeer gekomen? heb last van mijn hele rug? en soms buikpijn? vooral nog zere borsten? toch nog maar een testje halen? vandaag is mijn 2e stopdag.

Reageren

Je hebt condoom gebruikt, slikt de pil en hij is niet eens klaargekomen.

Reageren

Ja dat weet ik femke, en de kans is ook heel klein maar mijn ongesteldheid is ook een beetje vreemd: dag 1 - niks. Dag 2 - donker rood/bruin slijm. Dag 3- gewoon normaal maar minder en. Vannacht helemaal niets? Is dit dat wel goed?

Reageren

hee allemaal, ik heb een vraag.. ik ben ongesteld maar niet echt.. ik verlies wel bloed maar meer slijm en eigenlijk niet heel veel? ik verlies het meeste als ik plas? is dit normaal? wat is dit? haha.

Reageren

hee allemaal, ik heb wat minderen menstruatie gehad.. maar goed geen last meer van mijn borsten, wel kort ademen en 4x hyperfentilatie aanval gehad.. en nu steken onderin mijn buik? help? ..

Reageren

xmaudy, doe dan een testje...

Reageren

Maudy ik wil nou ni moeilek doen ik ben ok een jong meisje dacht dat ik ook zwanger was aleen het verschil was ik zat ni aan de pil heb ook seks gehad, en ben nu ook overtijd heb ook hulp gezocht op een forum waar ze allemaal hebben geholpen ... khad heel mijn situatie uitgelegt en bij mij leek het meer op een zwangerschap door die forum heb ik ook een testje gekocht bleek die negatief te zijn ben ik ook niet beginne flippen op een forum ;s ik ben nu nog steeds overtijd al 11dagen zelf en zit hier ook niet te flippen ik wacht gewoon af ..
    maar war ik mij afvraag bij jou jij hebt al 2 testjes gedaan die ale twee negatief zijn dus da wilt zeggen dat je niet zwanger ben dus is al da geflip niiet nodig .. is het gewoon omdat je eigenlijk wil horen dat je toch zwanger zou zijn of is het je gewoon om de aandacht?

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: help, toch zwanger?

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe