Home / Zwanger worden / Na 13 dgn ongesteld en pijn onderbuik
Ik ben 9 maanden geleden gestopt met de pil vanwege kinderwens. Eerste 3 maanden was onregelmatig maar sinds een half jaar ben ik wel regelmatig.
Nu ben ik afgelopen vrijdag na 13 dgn alweer ongesteld geworden.
Nu moet ik wel zeggen dat de avond ervoor we seks hadden en dit nogal ruig ging.
Ik verweet het eerst hierop maar het houd nu al 4 dagen aan dat bloeden en het word niet minder.
Ook heb ik steeds een stralende pijn aan mn rechteronderbuik, vrijdag en zaterdag had ik ook nog eens diaree, zaterdag steeds misselijk, zondag hele dag hoofdpijn.
Vandaag voel ik overgens alleen nog die stralende pijn en voor de rest voel ik me wel goed.
Ik maak me wel een beetje ongerust maar ik wil ook niet naar de dokter omdat mn arts altijd reageert alsof ik me aanstel.
Hey angel wat is nu precies je vraag? Want dat is me niet echt duidelijk?
Ik denk dat je je niet zorgen hoeft te maken iedereen word wel eens eerder of later ongesteld. En pijn en kwaaltjes kan je ook hebben als je ongesteld bent.
Als je toch niet gerust bent ga dan naar de huisarts ze kan misschien wel denken dat je je aanstelt maarja dan had ze maar geen dokter moeten worden!!!
Het hoeft niks te zijn maar je kan voor de zekerheid naar de HA. als je nou een beetje bloede had het innesteling kunnen zijn of gewoon een wondje, maarja omdat het langer aanhoud is het vast ongi. Als je nou ergere klachten krijgt moet je echt gaan want dan kan misschien buitenbaarmoederlijke zaangerschap zijn of iets ernstigs. Of misschien wel soa
Tnx voor jullie reacties, nu is na 2 dagen het bloeden over gegaan op bruine afscheiding met draden erin enzo. Mn moeder zegt dat het oud bloed is en ze zei dat ze toen ze zwanger was van mij dit had bij de eerste maand. Maarja bij mij is het halverwege mn cyclus dus zal wel anders zijn en ga niet gelijk van uit dat ik zwanger ben ofzo.
Ik ga er dan maar van uit dat mn hormonen enzo in de war zijn. We zien wel
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!