Zoeken Vraag het forum

zwanger van een ander?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • schaamte28

Hallo allemaal,

Ik ben beetje ten einde raad.Hoef geen simpatie vind mezelf niet zielig wil alleen eerlijke antwoorden.
    Ik ben nu 19weken en 2 dagen zwanger.
    Mijn laatste menstuatie begon op 28 mei. heb een gewone cyclus van 28 dagen mijn vruchtbare dagen waren mijn eisprong was ongev 10 juni. mijn vriend en ik hebben 8ste tot en met de 13 elke dag sex gehad.
    21 juni heb ik de grootste fout van mijn leven gemaakt en ben met een ander het bed in gedoken hij is voor het zingen de kerk uitgegaan zoals ze dat noemen is de kans er dat hij de vader van mijn kind is??

3 reacties
    Reageren
    tiny

Als je regelmatig menstrueert zoals je zegt dan zou je indien je niet zwanger zou zijn geweest moeten menstrueren op 25 juni (4 weken na 28 mei, het begin van je laatste menstruatie). Je zegt 21 juni sex te hebben gehad met een ander, dat is dus 4 dagen voor de evt menstratie. Dat je daarvan zwanger zou zijn is zeer onwaarschijnlijk. Ook het feit dat hij voor het zingen de kerk uitging (overigens natuurlijk een niet heel veilige manier van anticonceptie!)maak t een zwangerschap minder waarschijnlijk.
    Conclusie: een zwangerschap ten gevolge van het contact op 21 juni is met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid uitgesloten

Reageren
    schaamte28

voel me al meer gerustgesteld! het is de grootste fout van mijn leven heb me laten verleiden!! wil niet dat dit mijn hele leven gaat beheersen. 1 of soms 3 dagen verschil in mentruatie maakt dat veel uit??? ben heel blij dat iemand een reactie gaf!!! heel erg bedankt !!!!

Reageren
    bezorgde mama

Ik ben heel benieuwd hoe het uiteindelijk is afgelopen. Zit namelijk in een soortgelijke situatie. Over 8 weken moet ik bevallen, maar de angst blijft als het gaat om de biologische vader.

Ben jij er inmiddels zeker van dat het kindje van je man is?

Reageren
Reageer op: zwanger van een ander?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.