Zoeken Vraag het forum

temperaturen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • esther

hallo, ik ben al een geruime tijd bezig om zwanger te worden, ben nu bezig met temperaturen, op zich gaat dat goed, op 19 maart is m`n temperatuur omhoog gegaan en dat is nu nog steeds zo, heb een test gedaan maar was negatief, het is toch zo dat je temperatuur 14 dagen hoog moet zijn en je dan menstrueert? wie heeft hier ervaring mee? hoop op spoedig antwoord, groetjes esther

7 reacties
    Reageren
    Anoniem

Ja, in principe klopt dat. Als je temperatuur omhooggaat en blijft zou je zwanger kunnen zijn. Maar ben je dan al overtijd? Dat is een zuiverder kenmerk namelijk.

Reageren
    esther

ja ben nu ongeveer een week overtijd…de temperatuur is nog steeds hoog.. naar mijn idee moet ik ook zwanger zijn, maar voel verder niet veel geen pijnlijke borsten of menstruatiepijn, groetjes

Reageren
    Anoniem

nog een paar dagen afwachten en nog een test doen. Misschien heb je te vroeg getest.
    succes!

Reageren
    jennifer

hallo ester spannend dat je overtijd bent..Ik hoop dat je zwanger bent.Hoe lang was jij bezig met zwanger worden en had je hiervoor de pil gebruikt?En wat is je temp op het moment?

Reageren
    esther

2 jaar geleden heb ik een miskraam gehad na 9 weken, sindsdien ben ik bezig om zwanger te worden, normaal heb ik een temperatuur van rond de 37 nu bijna 38 vind het wel vrij hoog, heb vanmiddag nog een test gedaan en weer negatief, snap er echt niks van, groetjes

Reageren
    jennifer

esther heb jij ook wel eens de pil gebruikt zoja voor hoelang?

Reageren
    esther

nee, heb nog nooit de pil gebruikt

Reageren
Reageer op: temperaturen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.