Zoeken Vraag het forum

Hoe groot is de kans dat?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • “Two under two” ?

Beste lezer,

Is het een mythe of de waarheid dat je na je bevalling meer vruchtbaar bent? Bij onze eerste zijn we langer dan 1,5 jaar bezig geweest, maar desondanks zijn we nu heel voorzichtig en hebben alleen gemeenschap met condoom. Onze baby is nu bijna 5 maanden oud en we zijn nu nog niet klaar voor een tweede.
    Alleen heb ik deze week ineens klachten die ik aan het begin bij de eerste ook had.. De gespannen pijnlijke borsten en ineens heel feisty (pittig) terwijl ik normaal een rustig persoon ben. En de kat hangt weer de hele dag om mij heen sinds 3 dagen haha
    Alleen hebben we dus 1) altijd een condoom gebruikt en ben ik 2) een week geleden ongesteld geworden. Dit was veel minder dan normaal, maar wel 2 dagen helderrood.
    Daarom denk ik dat het bijna niet kan, maar wat zijn de kansen dat het wel zo is ?
    Na het proberen voor onze eerste baby weet ik heus wel dat testen de enigste optie is maar die heb ik nu nog niet in huis haha en ik maak mij nu gek..

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Over kansen kan ik zo helaas ook niets zeggen. Maar bij goed condoomgebruik zou je niet zwanger moeten raken.

Reageren
Reageer op: Hoe groot is de kans dat?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.