- “Two under two” ?4 juli 2025 om 23:49
Beste lezer,
Is het een mythe of de waarheid dat je na je bevalling meer vruchtbaar bent? Bij onze eerste zijn we langer dan 1,5 jaar bezig geweest, maar desondanks zijn we nu heel voorzichtig en hebben alleen gemeenschap met condoom. Onze baby is nu bijna 5 maanden oud en we zijn nu nog niet klaar voor een tweede.
Alleen heb ik deze week ineens klachten die ik aan het begin bij de eerste ook had.. De gespannen pijnlijke borsten en ineens heel feisty (pittig) terwijl ik normaal een rustig persoon ben. En de kat hangt weer de hele dag om mij heen sinds 3 dagen haha
Alleen hebben we dus 1) altijd een condoom gebruikt en ben ik 2) een week geleden ongesteld geworden. Dit was veel minder dan normaal, maar wel 2 dagen helderrood.
Daarom denk ik dat het bijna niet kan, maar wat zijn de kansen dat het wel zo is ?
Na het proberen voor onze eerste baby weet ik heus wel dat testen de enigste optie is maar die heb ik nu nog niet in huis haha en ik maak mij nu gek..1 reactieReagerenJohn (moderator)
5 juli 2025 om 08:04Over kansen kan ik zo helaas ook niets zeggen. Maar bij goed condoomgebruik zou je niet zwanger moeten raken.
Reageren