Zoeken Vraag het forum

Wat is de kans?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Mellie

Hay mijn vriend en ik zijn langzaam aan bezig met een 3de kindje. (Lees we deden het vorige maand slechts 1x onveilig. Om maar even aan te geven dat het totaal geen haast hebben en we zien wel hoe het loopt)
    We vrijen dus met condoom. Zoals gisteravond. Na deze vrij partij gingen we nog een rondje. (Half uurtje erna) Deze keer alleen geen condoom. Mijn vraag is: aangezien hij ervoor een lozing gehad heeft, zit er dan überhaupt erna nog iets van ‘vruchtbaars’ tussen ;). Tijdens de lozing zat ik boven op hem. Dat schijnt ook niet echt (volgens internet) een vruchtbaar standje te wezen.
    Ik had nog een ovulatietest liggen. Die heb ik vanmiddag gedaan. 2 strepen, dus mijn ei zal niet lang op zich laten wachten.
    Is er een kans op een evt zwangerschap?

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Als hij na de zaadlozing niet meer heeft geplas, zou het eventueel kunnen

Reageren
    Mellie

Uhm volgens mij wel, maar weet het niet zeker. Hij is naar de badkamer gegaan omdat hij het condoom moest af doen/ weg gooien. Wat hij er verder heeft uitgespookt weet ik niet. Maar als ik er vanuit ga dat hij geplast heeft, waren het losse flodders die hij erna geloosd heeft ?

Reageren
    Anoniem

@Tandor. hoe zit het dan?

Reageren
    John (moderator)

Ik weet ook niet wat hij wel of niet heeft gedaan…..Als hij heeft geplast is het goed. Maar als hij nog zaadlozing heeft gehad (Na deze vrij partij gingen we nog een rondje. (Half uurtje erna) Deze keer alleen geen condoom), is er van “losse flodders” geen sprake. En het maakt dan ook niet uit of je bovenop zit…

Reageren
Reageer op: Wat is de kans?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.