- Mellie6 juni 2017 om 18:08
Hay mijn vriend en ik zijn langzaam aan bezig met een 3de kindje. (Lees we deden het vorige maand slechts 1x onveilig. Om maar even aan te geven dat het totaal geen haast hebben en we zien wel hoe het loopt)
We vrijen dus met condoom. Zoals gisteravond. Na deze vrij partij gingen we nog een rondje. (Half uurtje erna) Deze keer alleen geen condoom. Mijn vraag is: aangezien hij ervoor een lozing gehad heeft, zit er dan überhaupt erna nog iets van ‘vruchtbaars’ tussen ;). Tijdens de lozing zat ik boven op hem. Dat schijnt ook niet echt (volgens internet) een vruchtbaar standje te wezen.
Ik had nog een ovulatietest liggen. Die heb ik vanmiddag gedaan. 2 strepen, dus mijn ei zal niet lang op zich laten wachten.
Is er een kans op een evt zwangerschap?4 reactiesReagerenJohn (moderator)
6 juni 2017 om 18:51Als hij na de zaadlozing niet meer heeft geplas, zou het eventueel kunnen
ReagerenMellie6 juni 2017 om 22:17Uhm volgens mij wel, maar weet het niet zeker. Hij is naar de badkamer gegaan omdat hij het condoom moest af doen/ weg gooien. Wat hij er verder heeft uitgespookt weet ik niet. Maar als ik er vanuit ga dat hij geplast heeft, waren het losse flodders die hij erna geloosd heeft ?
ReagerenJohn (moderator)
7 juni 2017 om 00:22Ik weet ook niet wat hij wel of niet heeft gedaan…..Als hij heeft geplast is het goed. Maar als hij nog zaadlozing heeft gehad (Na deze vrij partij gingen we nog een rondje. (Half uurtje erna) Deze keer alleen geen condoom), is er van “losse flodders” geen sprake. En het maakt dan ook niet uit of je bovenop zit…
Reageren