Hallo
Ik neem al 11 jaar de pil. Op 04/02 heb ik mijn strip afgemaakt. 08/02 kreeg ik mijn regels. Mijn lichaam is wat ontregeld aangezien ik nog bloedverlies heb. Mijn vraag is of ik nu al zwanger kan worddn of tenminste kan proberen? Aangezien ik nog niet wee wat mijn cyclus zelf is. Als ik het gemiddelde van 28 dagen neem is mijn eisprong 22/02. Mijn vraag is of er al een kans bestaat?
Hier kan niemand je antwoord op geven. Proberen kun je altijd,maar ik acht de kans klein om al meteen zwanger te raken
Als een man klaargekomen is in een condoom, en gaat daarna naar het toilet en pakt wc papier om zijn piemel schoon te maken en gaat jou vervolgende vingers kan je dan nog zwanger raken of is het dan dood omdat hij toilet papier heeft aangeraakt ?
Nog een vraagje, als je sperma op je hand hebt en je raakt een deken aan of wrijft over een deken en vingert dan je vriendin kan je dan zwanger raken?
Nee. Kijk eens op Internet hoe een vrouw zwanger raakt
Hoezo kan een vrouw niet zwanger raken als
als je sperma op je hand hebt en je raakt een deken aan of wrijft over een deken en vingert
Omdat er dan niks meer aan je vinger zit
Ahhh dus als zou je sperma op je hand hebben en je vergt het aan een deken is dat meteen dood waardoor het geen bevruchting kan veroorzaken? En zijn die cellen ook dood door de wrijving?
En wat kan sperma hebben kwa wrijving? Stel je vergt het af of raakt een deur klink aan overleeft sperma dat of is de sperma dan dood door de kracht en wrijving ?
Volgens mij heb je al die vragen eerder ook al eens gesteld. Ik zie weer deken, deurklink enz... Als je je handen afveegt zit er niks meer aan de handen
Dus als ik het goed begrijp kun je alleen een vrouw zwanger maken met sperma of voorvocht aan handen als je niks hebt aangeraakt? En als je dekens hebt aangeraakt of bijvoorbeeld een broek dan kan je iemand niet zwanger maken
Klopt
Dus voor de duidelijk heid sperma of voorvocht op vinger je raakt dekens aan of een deurklink of een broek al is het iets kleins je kan dan als je vinger geen vrouw zwanger maken ook al is dat binnen 2/3 min
Vraag is al beantwoord meerdere keren